Beantwoord

Altijd extra veilig online

• 18 september 2016
  • 5 reacties
  • 133 Bekeken

Hallo,
Ik heb paar maanden geleden mijn abonnement verlengt. Tijdens de verlenging werd mij gevraagd of ik dit extratje erbij wou. Ik gaf aan dat ik het wel zou willen maar als het mij niet bevalt dat ik het wel alle tijden kan uitzetten. Mij werd verteld dat het wel kon. Nou bij deze ik wil het uitzetten want heel veel bestanden vanuit werk etc kan ik niet openen want het houd tegen. Ben naar een tmobile shop geweest en die zeiden dat ik het telefonisch moest regelen. Nou heb per direct naar de klantenservice gebeld die konden het niet vinden hoe het uitgezet kon worden. Vervolgens 20 min later aan de telefoon werd mij verteld dat ik het elke 3de dag van de maand zelf kon uit zetten via my tmobile. Dat is dus ook mis!!! Heb van alles geprobeerd maar het kan niet uitgezet worden. Dit is de laatste keer dat ik tmobile vertrouw! Ben al jaren klant bij jullie en toch worden er dingen aangesmeerd wat niet waar is. Echt jammer. Hopend dat dit probleem word opgelost!! Erg vervelend als ik dingen niet kan openen voor school en werk.
icon

Beste antwoord door Amy 20 september 2016, 08:42

Hey Meray,

Wow, vervelend om te lezen dat je zo van het kastje naar de muur gestuurd bent! :S Excuses hiervoor! Ik help je hier graag verder en los het graag direct voor je op.

Ik heb zojuist de bundel voor je verwijderd en de kosten die je hier voor gemaakt hebt voor je vergoed omdat je helemaal niets aan de bundel hebt gehad. Zet je toestel even uit en weer aan om de aanpassing volledig door te voeren. 🙂

Nogmaals excuses dat mijn collega's dit niet direct opgepakt hebben. Mochten wij verder nog iets voor je kunnen doen dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi,
Welkom op het forum.
Hier heb je antwoord op je vragen.
Je ziet dat het maandelijks opzegbaar is.
https://www.t-mobile.nl/extra-veilig-online-toevoegen#ro7
Echt antwoord op mijn vraag heb ik hier niet want heb er zelf al naar gekeken en ik heb geen flexibele bundel. Dat is dus juist het probleem. Mijn abbo is samengesteld in een tmob shop. En toen werd mij verteld dat ik het elk moment kan stop zetten. Dat is dus juist niet zo. En ik wil er gewoon van af echt jammer dit. Dat ik het toch zelf moet uitzoeken terwijl ik alle stappen heb ondernomen!!!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Meray,

Wow, vervelend om te lezen dat je zo van het kastje naar de muur gestuurd bent! :S Excuses hiervoor! Ik help je hier graag verder en los het graag direct voor je op.

Ik heb zojuist de bundel voor je verwijderd en de kosten die je hier voor gemaakt hebt voor je vergoed omdat je helemaal niets aan de bundel hebt gehad. Zet je toestel even uit en weer aan om de aanpassing volledig door te voeren. 🙂

Nogmaals excuses dat mijn collega's dit niet direct opgepakt hebben. Mochten wij verder nog iets voor je kunnen doen dan hoor ik het graag!
Aah heel erg bedankt!! Heel erg fijn. Nee heb verder gelukkig geen andere vragen! Nogmaals bedankt!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Meray,

Graag gedaan natuurlijk!:)

Als je in de toekomst nog vragen hebt dan weet je ons te vinden!

Reageer