Beantwoord

Altijd extra veilig online

• 17 februari 2017
  • 3 reacties
  • 161 Bekeken

Goedemiddag. Sinds 10 februari jl overgestapt van Vodafone naar T Mobile GO next abbo incl altijd extra veilig online abbo. Nu is er een probleem waar ik tegenaan loop. Ik kan onmogelijk meer inloggen via 4g op de App Mijn ING. Volgens mij blokkeert de Altijd extra veilig online abbo dit. Via WiFi is er geen probleem. Ik heb al gelezen dat er hierover al eerder vragen zijn gesteld maar vind dat nu zo 123 meer terug. Graag een oplossing hoe ik ook weer via 4g in kan loggen op de Mijn ing app. Is essentieel voor mij. In afwachting van reacties

M vr gr Marcel
icon

Beste antwoord door Hajar 18 februari 2017, 13:41

Hi Marcel,

Dit is een bekend probleem bij ons. Wij zijn bezig om dit op te lossen. We verwachten dat we op 07/03 het probleem hebben opgelost. Ik heb voor nu Extra Veilig Online uitgezet zodat je wel gebruiken kan maken van de ING app op ons netwerk. Je kan dan na de 7e de Extra Veilig Online bundel weer toevoegen.

Laat je weten of het nu weer werkt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Marcel,

Dit is een bekend probleem bij ons. Wij zijn bezig om dit op te lossen. We verwachten dat we op 07/03 het probleem hebben opgelost. Ik heb voor nu Extra Veilig Online uitgezet zodat je wel gebruiken kan maken van de ING app op ons netwerk. Je kan dan na de 7e de Extra Veilig Online bundel weer toevoegen.

Laat je weten of het nu weer werkt?
Klopt ik kan nu wel.inloggen. Dank daarvoor. En ik zal jullie laten weten of het na 07-03 als ik de extra veilig online bundel weer heb toegevoegd dit dan ook nog lukt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Marcel,

Fijn dat het nu wel werkt! Laat maar tegen die tijd weten of het bij jou ook goed werkt als de Extra Veilig Online bundel wel actief is. 🙂

Reageer