Beantwoord

Altijd extra veilig online SMSjes uitzetten

• 2 maart 2017
  • 1 reactie
  • 95 Bekeken

Ik heb bij mijn abonnement de bundel Altijd extra veilig online afgesloten. Nu word ik helemaal gek van de smsjes die ik krijg waarin staat dat er mogelijk schadelijk internetverkeer is tegengehouden.
Ik heb vandaag 28! van deze smsjes gehad, waarvan 15 terwijl ik in de auto zat en dus niks met mijn telefoon deed.

Ik begrijp dat deze bundel doorloopt tot het einde van mijn abonnement, maar ik wil echt heel graag van de smsjes af. Kan ik dit op de een of andere manier uitzetten?
icon

Beste antwoord door Thalina 3 maart 2017, 12:24

Hoi Saskia,

Oei, dat zijn er inderdaad wel erg veel! Ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met min collega via de chat en dat zij de Altijd Extra Veilig Online bundel bij uitzondering uit heeft gezet voor jou. Heb je in de tussentijd nog sms'jes ontvangen? Zet anders voor alle zekerheid nog even je toestel uit en aan.

Laat het gerust weten als ik nog ergens bij kan helpen! Voor nu alvast een fijn weekend toegewenst 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Saskia,

Oei, dat zijn er inderdaad wel erg veel! Ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met min collega via de chat en dat zij de Altijd Extra Veilig Online bundel bij uitzondering uit heeft gezet voor jou. Heb je in de tussentijd nog sms'jes ontvangen? Zet anders voor alle zekerheid nog even je toestel uit en aan.

Laat het gerust weten als ik nog ergens bij kan helpen! Voor nu alvast een fijn weekend toegewenst 🙂

Reageer