Beantwoord

Altijd Extra Veilig Online uitzetten

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
hallo
ik heb een abbo bij jullie alleen nu merk ik door altijd onlne veilig
dat ik vaak niet normaal op facebook/facetime of mijn bankieren app kan beheren, dit is vrijwel heel storend aangezien ik de apps dagelijks gebruik.
hoe krijg ik dit van mijn abbo af ???
groetjes
icon

Beste antwoord door Thalina 6 maart 2017, 16:21

@DKD,

Dat is inderdaad niet fijn! Zeker niet als je elke dag deze app gebruikt. Zoals Gokki al aangeeft zijn we hard bezig om dit op te lossen. Maar voor de tussentijd heb ik de Altijd Extra Veilig Online bundel bij jou uitgezet. Als je je toestel even uit- en aanzet, moet alles weer werken. Zodra het probleem is opgelost, kun je de bundel weer toevoegen via My T-Mobile als je dat wilt. Laat je weten of alles zo weer goed werkt?

Bekijk origineel

16 reacties

Heb ik ook. Helpdesk zegt dat het een storing in altijd online veilig is. Ze werken eraan en op 7-3-17 moet het weer werken. Ik omzeil dat veilig online met een vpn verbinding dan kan ik alle apps gebruiken
Reputatie 6
Badge +17
@DKD,

Dat is inderdaad niet fijn! Zeker niet als je elke dag deze app gebruikt. Zoals Gokki al aangeeft zijn we hard bezig om dit op te lossen. Maar voor de tussentijd heb ik de Altijd Extra Veilig Online bundel bij jou uitgezet. Als je je toestel even uit- en aanzet, moet alles weer werken. Zodra het probleem is opgelost, kun je de bundel weer toevoegen via My T-Mobile als je dat wilt. Laat je weten of alles zo weer goed werkt?
Reputatie 6
Badge +17
@Gokki,

Jammer om te lezen dat je hier ook problemen mee ondervindt! Als je wilt kan ik ook bij jou de Extra Veilig Online bundel uitzetten, zodat je totdat het probleem is opgelost normaal jouw apps kunt gebruiken. Als je dat wilt, laat het dan even weten. Dan zet ik 'm gelijk voor je uit!
@Thalina nu het uitstaat werkt alles weer ! Dank u wel
Dank je wel Thalina maar ik red mij zo wel maar hoop dat het snel opgelost is 👍🏻
Reputatie 6
Badge +17
@DKD,

Fijn om te horen! 🙂 Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!

@Gokki,
Geen probleem! We doen ons best om het zo snel mogelijk op te lossen!
Hier ook problemen met bankieren app... Zou je bij mij ook Extra Veilig Online uit kunnen zetten?
Reputatie 6
Badge +17
Hi Ruud,

Dat is niet zo handig bij zo'n belangrijke app! We zijn op de hoogte van dit probleem en we werken er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik zie dat je inmiddels contact hebt met onze klantenservice en mijn collega heeft de Extra Veilig Online bundel al voor je verwijderd. Klopt het dat alles weer werkt?

Laat mij even weten of je nog ergens bij kan helpen. Ik sta voor je klaar!
Voor mij werkt dit ook niet goed, kunnen jullie Altijd Extra Veilig Online uitzetten bij mij.

Probleem hier is dat in buitenland ik geen bundel kan aanschaffen, (too many redirects, etc..)

dank,
John
Altijd Extra Veilig Online uitzetten
Hallo ik maak alleen gebruik van wifi heb ook niet gevraagd om dit aan te zetten
Ik vind het niet te betalen voor iets wat je niet gebruikt
kan uw het voor mij uitzetten
groeten willy
Reputatie 4
@John,

Ik heb meteen Altijd Extra Veilig Online voor jou verwijderd! Mijn excuses voor de late reactie, maar er is iets misgegaan in ons systeem waardoor wij jouw vraag over het hoofd hebben gezien. Als je jouw toestel even uit- en aanzet, moet alles weer werken. Als je nog in het buitenland bent, wens ik je daar nog veel plezier. :D

@Willy,

Natuurlijk kan dat. Ik heb voor jouw Altijd Extra Veilig Online ook uitgezet. Je hoeft alleen jouw toestel even opnieuw op te starten en het is klaar.

Heb je nog vragen, dan ben je altijd welkom op het forum. 🙂
dank uw hartelijk en sorry voor het ongemak dat een nieuwe aanvraag deed
vriedelijken groet willy
Reputatie 4
Hi Willy,

Graag gedaan! Veel plezier met jouw T-Mobile abonnement. 😃
Beste,

Ook ik heb ongewenst Extra Veilig Online gekregen. Zojuist het pakketje ontvangen. Zouden jullie dit er voor mij af kunnen halen? Graag even bevestigen per mail want hier kom ik niet zo vaak.

Bij voorbaat dank!
Robbert.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Robbert,

Natuurlijk kan ik dat doen! Ik heb het direct voor jou geregeld en Extra Veilig Online verwijderd. 😃

Kom gerust terug op het forum als je in de toekomst nog meer vragen hebt!
Bedankt voor de snelle reactie! 👍

Reageer