Beantwoord

Altijd Extra Veilig Online uitzetten

Ik wil graag de bundel altijd extra veilig online uitzetten?! Deze bundel blokkeert erg veel sites.
icon

Beste antwoord door Muberra 24 maart 2017, 12:41

Hi HGButz,

Dat is niet prettig als veel sites worden geblokkeerd. Goed dat je contact met ons opneemt! Ik zie dat Fluxsystem jou inmiddels al van een reactie heeft voorzien, waarvoor bedankt! 😃

Normaal gesproken mag ik niet zomaar de bundel voor je uitzetten, maar ik vind het heel vervelend voor je dat niet normaal kan surfen. Daarom heb ik als uitzondering voor jou de bundel meteen verwijderd! Zet voor alle zekerheid even je toestel uit en aan, dan moet alles weer normaal werken.

Laat je mij even weten of het is opgelost?

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Hi.

Wat erg vervelend zeg.

Dit is een veel voorkomend probleem.
Ook wordt ING internet bankieren vaak tegen gehouden.

De moderators gaan je morgen zeker helpen 😉.

Nog even geduld het is al snel weer vrijdag
Reputatie 4
Hi HGButz,

Dat is niet prettig als veel sites worden geblokkeerd. Goed dat je contact met ons opneemt! Ik zie dat Fluxsystem jou inmiddels al van een reactie heeft voorzien, waarvoor bedankt! 😃

Normaal gesproken mag ik niet zomaar de bundel voor je uitzetten, maar ik vind het heel vervelend voor je dat niet normaal kan surfen. Daarom heb ik als uitzondering voor jou de bundel meteen verwijderd! Zet voor alle zekerheid even je toestel uit en aan, dan moet alles weer normaal werken.

Laat je mij even weten of het is opgelost?
Ik wil graag de bundel extra online ook uitzetten !!!
Hij blokkeert echt erg veel sites en paar aaps bij mij telefoon. Vroeger was dat niet zo erg. Ik krijg constant te veel sms'en van T-Mobile " Let op Extra Veilig online"
Reputatie 7
Badge +17
Hi Andrey,

Wij ervaren momenteel problemen met de Extra Veilig Online bundel. Wij zijn druk bezig om dit op te lossen en jij kan ons daarbij helpen. Zou je antwoord kunnen geven op de volgende 3 vragen? Dat helpt ons de oorzaak te achterhalen.

-  Datum en tijd van ontvangen van de Sms’jes.
-  Welk gebruik is de ‘trigger’ van de Sms’jes (naam van de website/app).
-  Welk merk en type toestel gebruik je

Ik hoor graag van je zodat we dit voor je kunnen oplossen.
Vanaf eerste dag, wanneer heb ik abonnement aangesloten bij T-mobile, krijg ik sms'en van "Let op! Extra Veilig Online heeft net mogelijk schadelijk internetverkeer tegengehouden. Ga voor meer informatie naar www.t-mobile.nl/beschermd-en-veilig."
Op een dag wat rustiger geworden. Maar paar weken geleden , heb ik problemen met aaps gekregen, lukt mij niet inloggen, blijft hangen.
PER DIRECT UITZETTEN AUB!!!"Extra Veilig Online"
Met de andere providers , heb ik geen last van!!! Dus probleem licht echt alleen bij T-mobile...
iPhone 7 plus.
Probleem bij aap " last Empire War Z"
En laatste sms heb ik gisteren gekregen om 19:47 , gewon maar.
Reputatie 7
Badge +20
Hi AndreyNL,

Onze technische jongens en meiden hebben een wijziging doorgevoerd bij Extra Veilig Online, om het probleem met de vele meldingen tegen te gaan. Als het goed is ontvang je sinds vanochtend geen meldingen meer en krijg je nu één keer per dag een melding als er schadelijk verkeer is gesignaleerd. Dit is nog niet de definitieve oplossing, maar voor nu in ieder geval iets om de frustratie te voorkomen! We hopen het zo snel mogelijk opgelost te hebben!

Als je nog vragen hebt, dan horen we het graag!
Nog steeds niet opgelost met inloggen met aap "last Empire waar z" All drie weken probleem met inlog via 4G. Met WiFi geen probleem . Met andere simkaarten, van andere providers gen probleem met inloggen ... A.u.b "extra veilig online" uitzetten bij mijn telefoon.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Andrey,

Ik heb jouw bundel voor je uitgeschakeld. Houd er rekening mee dat je nu geen bescherming meer hebt tegen schadelijk internetverkeer.

Mocht je nog vragen hebben, let us know!
Hoi David,
Ik dank u! Nu werkt aap gelijk goed!
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan!
Bij mij is het veilig online 1 maand geleden voor mij uitgezet. Want ik werd gebombardeerd met sms'jes terwijl ik niet eens iets open had. En nu dat officieel mijn nieuwe abonnement in is gegaan is het er gewoon weer opgezet. Ik zou toch graag willen dat het er weer af gaat.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Missynl,

Ik zie inderdaad dat jouw bundel ook was aangemeld op de verlenging. Aangezien we deze eerder al voor je hebben uitgezet, doe ik dat nu weer. Even opnieuw opstarten is voldoende!
Dankjewel David
Kan iemand dit ook voor mij uitzetten aub? Tot dit weer naar behoren werkt!
Ik heb sinds mijn overstap naar T-mobile last met internet bankieren door die "veilig online".
Zou super fijn zijn!
Reputatie 3
Badge +11
Hey Evelien,

Ik heb het direct voor je uitgeschakeld! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, laat het ons dan gerust weten. 😃
Thnx Bas!!

Reageer