Beantwoord

Altijd extra veilig online uitzetten?

• 9 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

Hallo,

Ik weet niet of het mogelijk is (ik vind op dit forum nogal wat gemixte berichten hierover), maar kan mijn Altijd Extra Veilig Online uitgezet worden? Ik kan dit niet handmatig doen, omdat het standaard in mijn bundel zit, maar ik wordt een beetje moe van de smsjes die ik krijg (15! sinds vanochtend), terwijl ik er redelijk van overtuigd ben dat er niks aan de hand is. Ik krijg ze alleen als ik Pokemon Go speel. Ik heb al een paar keer alle tabbladen van mijn browser gesloten, mijn cookies verwijderd etc. maar ik blijf de meldingen krijgen en ik heb het idee dat het mijn snelheid beïnvloedt.

Hopelijk kan hier iets aan gedaan worden!
icon

Beste antwoord door Muberra 10 augustus 2017, 11:45

Hoi Turelio,

Welkom op forum!

Heel goed dat je hebt rondgekeken op het forum voor meer informatie en hebt besloten jouw vraag aan ons te stellen. Daar zijn wij voor en vinden het heel fijn dat wij je verder kunnen helpen. Daarom maak ik graag voor jou een uitzondering en heb ik meteen Altijd Extra Veilig Online voor je uitgezet. Als je jouw toestel opnieuw opstart, moet je weer rustig Pokemons kunnen vangen zonder gestoord te worden door de sms'jes.

Laat je even weten of het weer goed werkt? Because you Gotta Catch 'Em All! 🆒
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hoi Turelio,

Welkom op forum!

Heel goed dat je hebt rondgekeken op het forum voor meer informatie en hebt besloten jouw vraag aan ons te stellen. Daar zijn wij voor en vinden het heel fijn dat wij je verder kunnen helpen. Daarom maak ik graag voor jou een uitzondering en heb ik meteen Altijd Extra Veilig Online voor je uitgezet. Als je jouw toestel opnieuw opstart, moet je weer rustig Pokemons kunnen vangen zonder gestoord te worden door de sms'jes.

Laat je even weten of het weer goed werkt? Because you Gotta Catch 'Em All! 🆒
Super, dank je wel. De smsjes zijn in ieder geval gestopt, en ik heb het idee dat mijn internet nu ook vloeiender is, maar dat weet ik pas zeker bij langer gebruik.
Reputatie 4
Hoi Turelio,

Helemaal top! :D

Graag gedaan, ik ben heel blij om te horen dat het goed werkt. Mocht je weer tegen problemen aanlopen, kan je dat aangeven en dan komen wij je helpen.

Reageer