Beantwoord

Altijd veilig online uitzetten

• 3 augustus 2020
  • 5 reacties
  • 1154 Bekeken

Ik zou graat altijd veilig online uit willen zetten ik zei nergens de optie online om het uit te zetten zsm

icon

Beste antwoord door Hajar 3 augustus 2020, 10:00

Hi @Djarmilio 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je momenteel geen Altijd extra veilig online bundel hebt. Hopelijk is hiermee alles naar wens! Als ik nog iets voor je kan doen, laat het mij vooral weten!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Djarmilio 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je momenteel geen Altijd extra veilig online bundel hebt. Hopelijk is hiermee alles naar wens! Als ik nog iets voor je kan doen, laat het mij vooral weten!

Hoe kan ik de meldingen van veilig online dan uitzetten? Want ik krijg ze nogsteeds

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Djarmilio 

Wanneer je een melding krijgt en alsnog bewust kiest om toch door te gaan naar de onveilige website dan vormt dit niet direct een gevaar. Kun je een screenshot delen van de melding die je krijgt? Dan kijk ik graag met je mee!

Het probleem bij mij is eigenlijk dat wanneer ik op toch doorgaan klik, dat het dan super traag gaat en uiteindelijk toch niet de site opent

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Djarmilio 

Zou je eens het toestel voor 10 minuten kunnen uitzetten en dan opnieuw aanzetten? Het zou dan wel goed moeten werken. Ik ben benieuwd of het zo is opgelost. 

Reageer