Beantwoord

Antwoord op Deezervraag


Afgelopen donderdag stelde ik hier een vraag over mijn Deezer. Nog geen antwoord gehad en tot mijn verbazing is mijn vraag ook weg gehaald....heel fijn...volgende poging...

Sinds vorige week spelen sommige nummers in mijn olaylist niet meer af met de foutmelding; De gevraagde inhoud is niet aan laden (correct nederlands is t ook niet). Hier kan ik dan annuleren en doorgaan naar het volgende nummer. Niet handig.
Ik heb de app verwijderd en opnieuw geinstaleerd en dacht het probleem daarmee te hadden opgelost omdat de nummers waar ik die melding bij kreeg nu wel afspeelde..helaas...nu krijg ik de melding bij andere nummers. Het maakt niet uit of ik de nummers heb gedownload of niet. Ook maakt het niet uit of ik op wifi of 4g zit. Aan mijn instellingen o.i.d kan het ook niet liggen aangezien mijn collega hetzelfde probleem heeft.
Ook blijven de nummers die ik uit mijn afspeellijst verwijder gewoon staan.

Graag zou ik nu wel antwoord krijgen i.p.v dat mijn vraag weer verdwijnd.

Groetjes Laura
icon

Beste antwoord door OpaGod 19 mei 2018, 21:01

Hallo Laura,
Ik denk dat jij je vergist. Ik zie je vraag van donderdag gewoon staan en de reactie daarop ook hoor.
https://forum.t-mobile.nl/voordeelbundels-408/deezer-geeft-foutmelding-bij-afspelen-303469

Klik maar eens op de URL en dan zal je het zien. Misschien dat ik het niet goed heb gezien, als dat het geval is hoor ik het graag.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Hallo Laura,
Ik denk dat jij je vergist. Ik zie je vraag van donderdag gewoon staan en de reactie daarop ook hoor.
https://forum.t-mobile.nl/voordeelbundels-408/deezer-geeft-foutmelding-bij-afspelen-303469

Klik maar eens op de URL en dan zal je het zien. Misschien dat ik het niet goed heb gezien, als dat het geval is hoor ik het graag.