Beantwoord

Apparaat loskoppelen bij Deezer lukt niet

  • 14 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 686 Bekeken

Hoi!

 

ik krijg elke keer de melding fout op server wanneer ik bij Deezer bij instelling in mijn account naar mijn gekoppelde apparaten wil gaan. Ik wil een apparaten loskoppel . Maar krijg elke keer die melding.

 

groet Sam

icon

Beste antwoord door David 16 oktober 2020, 16:53

Hoi Sam,

Via welke manier probeer je het apparaat los te koppelen? Heb je al eens geprobeerd om gebruik te maken van een andere browser of de cookies te wissen? Vaak willen deze acties dit soort problemen al verhelpen! 

We horen graag van je of het is gelukt om het op te lossen! Mocht het nog niet gewerkt hebben, is een screenshot ook handig voor ons. Dan zien we een beetje waar jij ook naar kijkt. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Sam,

Via welke manier probeer je het apparaat los te koppelen? Heb je al eens geprobeerd om gebruik te maken van een andere browser of de cookies te wissen? Vaak willen deze acties dit soort problemen al verhelpen! 

We horen graag van je of het is gelukt om het op te lossen! Mocht het nog niet gewerkt hebben, is een screenshot ook handig voor ons. Dan zien we een beetje waar jij ook naar kijkt. 

Reageer