Beantwoord

Apps met (live)stream werken niet met Veilig Online

• 27 november 2016
  • 1 reactie
  • 88 Bekeken

goedendag, ik zou graag willen dat jullie het veilig online uitzetten op mijn abbonement, heb 2 apps die niet meer werken op 4g maar wel op wifi. als ik dan wil streamen met foxsports of itv van kpn gooit hij de app eruit. ik heb de instellingen nagekeken en zelfs de telefoon opnieuw geinstalleerd en doet het nog steeds niet. heeft het wel altijd gedaan maar sinds ik smsjes krijg over onveilige internet doen deze het nier meer. AUB uitzetten graag...
icon

Beste antwoord door David 28 november 2016, 15:46

Hey Killian21,

Jammer te lezen dat jij deze problemen ervaart met jouw apps en Extra Veilig Online. Het is bekend dat er sommige apps niet goed samenwerken met deze dienst, we zijn hard op zoek naar een definitieve oplossing!

Voor jou heb ik de bundel nu uitgeschakeld, omdat ik mij kan indenken dat het vervelend is als je geen live sport kunt kijken. Zou je kunnen aangeven of het nu wel goed werkt? Als dit niet het geval is, raad ik je aan om de apps even opnieuw te installeren en het dan nogmaals te proberen.

Hopelijk is jouw probleem nu opgelost, maar als je nog meer vragen hebt, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Killian21,

Jammer te lezen dat jij deze problemen ervaart met jouw apps en Extra Veilig Online. Het is bekend dat er sommige apps niet goed samenwerken met deze dienst, we zijn hard op zoek naar een definitieve oplossing!

Voor jou heb ik de bundel nu uitgeschakeld, omdat ik mij kan indenken dat het vervelend is als je geen live sport kunt kijken. Zou je kunnen aangeven of het nu wel goed werkt? Als dit niet het geval is, raad ik je aan om de apps even opnieuw te installeren en het dan nogmaals te proberen.

Hopelijk is jouw probleem nu opgelost, maar als je nog meer vragen hebt, dan horen we dat graag!

Reageer