Vraag

Automatisch uploaden van foto's werkt niet

Reputatie 4
Goedenmorgen, 

Sinds kort ben ik fanatiek gebruiker van T-mobile cloud, echter kom ik er maar niet uit waarom hij mijn foto's niet automatisch upload. 
De vinkjes staan aan bij automatisch uploaden en staan bij upload foto's automatisch. 

Echter het automatisch uploaden werkt niet. De foto's komen niet automatisch in Cloud te staan. 
Iemand een suggestie wat ik er nog aan kan veranderen zodat dit wel werkt of doe ik iets fout?
Mogelijk dat ik iets niet goed ingesteld heb of iets dergelijks? 

Groetjes Tribaltim

89 reacties

Reputatie 5
Ha Tim,

Zoals zojuist besproken; wij doen momenteel navraag naar dit probleem. Je instellingen staan namelijk goed.

Als anderen dit probleem ook ervaren wil ik vragen of zij zich hier ook willen melden. Dit is voor ons zeer waardevolle feedback!
Reputatie 4
ook ik blijk dit probleem te hebben. 2 foto's gemaakt tijdens wifi, en instellingen nagekeken en staan zoals hierboven, maar geen uploading (of het moet nog komen)
Heb ik ook probleem mee.
Reputatie 5
@Beide bedankt voor deze feedback, van welk toestel en softwareversie maken jullie gebruik? Dan kan ik dit doorgeven, bedankt alvast!
Reputatie 4
LG optimus G, versie 4.1 V10H
Reputatie 5
Ha Tim ik heb een terugkoppeling ontvangen! 🙂

Mijn collega geeft aan dat het automatisch uploaden niet werkt bij oude foto's. Alleen op het moment dat je een foto schiet wordt deze automatisch geüpload naar de T-Mobile Cloud. Is dat laatste wel het geval?
Reputatie 4
Nee dat werkt ook niet. Heb toevallig vanochtend opnieuw geupload. Dit zijn de foto's die ik gisteren gemaakt heb.
Ik snap dus niet zo goed waar het aan ligt jammer genoeg.

Wanneer begint cloud automatisch te uploaden? Moet je de app geopend hebben of upload die al zodra je verbinding maakt met wifi?

Groetjes Tim
Ook werkt het niet op een iPhone 4 ios7, de app schakelt zich uit als het toestel op vergrendeling gaat. Het gaat dan ook om de oude foto's die op de cloud moeten.
Reputatie 4
zelfde probleem blijft bij mij aanhouden. schiet niet echt op 😛
Reputatie 4
Hoi T-Leeuwarden,

Als je telefoon niet op de vergrendeling staat upload hij dan wel automatisch?
De oude foto's moet je sowieso handmatig uploaden, zoals eerder genoemd in het bericht. 
Upload je telefoon wel automatisch de nieuwe foto's?

@Storm91; werkt het handmatig uploaden wel naar behoren?

Groetjes Tribaltim

Reputatie 4
handmatig lukt wel. alleen beetje jammer dat je dan constant een nieuwe map moet maken 😕 maar dat staat ook al in de topic feedback over de t-mobile cloud. kwestie van wachten.
Reputatie 4
Hoi Storm91, 

Ik hoef niet elke keer een nieuwe map te maken, dus dat scheelt dan wel weer een beetje. 
Gelukkig dat handmatig wel lukt 😉
Verder wel alles naar wens??

Groetjes Tribaltim
Reputatie 4
mja, dat wel. heb verder geen klachten, en alleen maar feedback dus dat scheelt een hoop. kmoet t-mobile toch bezig blijven houden hey 😃
anders gaan ze zich ook maar vervelen en krijg je net als in asterix en obelix een compleet volk dat met ansjovissen blijft smijten!
Reputatie 4
Goed om te horen dat je verder geen klachten hebt en alles naar wens gaat 😉
Je moet ze inderdaad bezig houden. Houdt ze scherp en alert 😛
Reputatie 5
T-Leeuwarden schreef:

Ook werkt het niet op een iPhone 4 ios7, de app schakelt zich uit als het toestel op vergrendeling gaat. Het gaat dan ook om de oude foto's die op de cloud moeten.

Bedankt voor je feedback. Oude foto's worden inderdaad niet automatisch geüpload, dat klopt. Ervaar je dit probleem ook bij nieuwe foto's? Of werkt dit wel op iOS? Wij ontvangen graag jouw input!
Reputatie 5
@All krijg zojuist te horen van mijn collega's dat het probleem met het automatisch uploaden van bestanden dat zich o.a. voordoet op de Optimus G en S4 is geïdentificeerd. Spoedig zal er een fix worden uitgerold. Bedankt voor jullie feedback Storm91 en Tribaltim. 🙂
Reputatie 4
Hehe, np. Daar doem we het juist voor! En verder zal ik de uitrol afwachten 🙂
Reputatie 4
Geen probleem Tom. 
We doen ons best op het forum en we hebben nu een (goede) oplossing, tenminste die gaat komen. 
Hebben we zelf ook alleen maar profijt van toch????

Ik hoop dat de update snel komt! 
Thanks voor de update!!!
Reputatie 4
nieuwe update geinstalleerd 😃 meteen gekeken...

probleem blijft zich aanhouden 😕 of ik doe iets verkeerds? app opnieuw geinstalleerd, telefoon opnieuw opgestart, zonder wifi foto's gemaakt en daarna wifi aangezet, maar nog steeds niks.

kan dit komen omdat ik een update van LG heb gehad naar 4.1.2 versie e97510i?
Reputatie 5
Hmm vreemd dat het probleem nog steeds plaatsvindt. En als je foto's met Wifi aan maakt werkt het dan wel? Tim ervaar je dit probleem ook nog steeds?
Reputatie 4
Zowel met wifi aan als uit. Ook maar de optie uitgevinkt om het over 4G te doen, maar ook geen reactie, of het moet nog komen?
Reputatie 5
In de update van gisteren zou de fix verwerkt zijn volgens de mannen van de techniek. 😉 Ik wacht heel even af of Tim dit probleem ook nog ervaart.
Reputatie 4
@Tom

Het is dan inderdaad maar even afwachten op Tim. Anders zal ik kijken of een factory reset helpt, anders zou ik denken de update of dat mijn telefoon me weer bespeelt met zijn eigenwijze humor die ik niet leuk vind 😣
Reputatie 5
Zo gaat je telefoon vast niet met je om. 😉
Reputatie 4
Oh jawel hoor. me vorige foon, de optimus L3 schold me graag uit voor aap terwijl ik voice command gebruikte, en me optimus G dacht tijdens het wintertijd wisselen op mijn vrije zondag, om eens even te verspringen naar maandag waardoor ik 07:20 klaar wakker was...

Dus ja, zo gaan mijn foons wel met mij om 😃 maar ach, ik win het toch wel, en het zal naar behoren werken, uiteindelijk..

Reageer