Vraag

Automatisch uploaden van foto's werkt niet

Toon eerste reactie

89 reacties

Reputatie 4
Ben jij er ook bij Tom of niet? 
Reputatie 4
plotseling doet de app het weer. net een foto gemaakt, en het begon meteen met synchro! van half werken, naar crash opeens een verbetering. laten we hopen dat het even zo blijft 🙂

Bij me ma gebeurt dit nog niet. Kan ook komen omdat tie misschien niet geheel up to date is.
Reputatie 4
Ik merk net dat ik een foto maak en geupload werd. 
Nog wel een kleine aantekening erbij: DE applicatie stond al open. Icoontje stond ook links boven, echter in eerste instantie werd er niet geupload. 
Vervolgens klik ik Cloud aan en wordt er opnieuw ingelogd (dus wat hij eigenlijk al zou moeten zijn) vervolgens werd de foto dus geupload. 
Reputatie 4
@tribaltim

het kan zijn dat de cloud een tijdje inactief geweest is, uitlogt, maar wel "verbonden" weergeeft. Als je je RAM ook even helemaal leegtrekt omdat je telefoon bijvoorbeeld langzaam wordt, gebeurt dit ook, wat dus betekent dat je de cloud weer even opnieuw moet laten verbinden.
Reputatie 4
Thanks voor de tip!!!! 
Echter vorige week had ik het ineens dat hij rond 5.45 uur in de nacht aan het uploaden was, maar geloof mij toen lag ik te slapen 😉
Ik vind het weer een mooie vraag voor de feedbacksessie. 
Ik schrijf hem op 😉
Reputatie 4
hoe luid de vraag? dan zet ik hem er namelijk niet tussen 😛 met dubbele vragen komen is ook niet echt voordelig. of we komen beide even eerder om aan te strepen welke vragen we dubbel hebben, mocht je natuurlijk de tijd hebben.
Reputatie 5
tribaltim schreef:

Ben jij er ook bij Tom of niet? 

Nee man. Youssef is chef klant expert hè. 🙂

@storm91 goed om te lezen dat de app nu in ieder geval bij jou werkt! 🙂
Reputatie 4
ik merk alleen dat de t cloud nog een enkele keer wil crashen als het met wifi verbind (misschien ook met dataverbinding, maar zover was ik nog niet). Verder niet echt hinderlijk en het werkt zoals het hoort.

@tom
ttss... doe je zo je best, mag je niet eens komen?! nou, daar moet ik dan maar wat voor schrijven in vrouwe des foons 😞 1 of andere stunt waardoor je hem terug pakt... wraak is zoet, maar als ik het schrijf is het lachen 😛 als je nog wel vragen hebt die tim of ik moeten stellen moet je het maar ff zeggen. dan nemen wij ze wel mee voor je!
Reputatie 4
@Tom: Jammer dat je er niet bij bent. Je hebt er zelf toch ook wel aardig wat energie, tijd en moeite in gestoken, waarvoor dank uiteraard! We'll be back vermoed ik 😉 😃

@Storm91, ik zal er wel iets eerder zijn, maar niet extreem vroeg hoor 😃 Ik zal er zo ongeveer 20 minuten voor de verzameltijd zijn 😃
Hebben we wel tijd zat denk ik onder het genot van een kopje koffie 😉
Reputatie 5
En... hoe was het? 🙂
Reputatie 4
Ja, prima 😃

aardig wat opgestoken, hun ook overigens. Mag zelfs helpen bij het schrijven van een FAQ waar mijn handleidingen ook meteen in worden opgenomen 😃 Al met al gewoon een erg fijn gesprek.
Reputatie 4
Het ging een tijdje goed, helaas is het probleem weer terug 😞
Reputatie 5
Wat vreemd dat het probleem zich ineens weer voordoet. Kun je het probleem misschien herleiden? Heb je onlangs wat aangepast aan je instellingen?
Reputatie 4
Helemaal niets, naast het feit dat ik enkel een keer heb uitgelogt en verder... tja... Kzou het echt niet weten 😕 natuurlijk een paar keer afgesloten voor wanneer ik het niet nodig had of om energie te besparen, en later weer opgestart. Ook opnieuw geinstalleerd maar nog niks. Heb het ook een nacht aangekeken om te kijken of het toevallig in de nacht zou uploaden, maar daar ook niks.

Sorry voor het korte bericht van net, maar zat toen ff op me foon.

Reageer