Vraag

Automatische verlenging belbundel

Mijn belbundel werd altijd automatisch op de 2e van de maand verlengd.
In november j.l. gebeurde dat echter op de 1e. En nu krijg ik via sms bericht dat hij met ingang van 07-12-2018 zal worden verlengd. Ik wil dat het op de eerste of eventueel de tweede gebeurt.

En daarbij gaf de app ook nog foute informatie.Vandaag, 30-11-2018, gaf hij om 16.00 aan dat ik nog 60 min. van 6000 over had. Vanzelfsprekend wist ik dat dit fout was. Maar ik vind het toch wel prettiger als de informatie correct is. Graag aandacht daarvoor.

5 reacties

Nee Hajar, ik geef daar geen toestemming voor omdat ik vind dat een correcte verbruiksstatus een verantwoordelijkheid is van T-Mobile.
En inmiddels hoeft het niet meer. Uit de prepaidsurprise heb ik vandaag 500 MB en die staan nu keurig vermeld in de verbruiksstatus terwijl de andere vermelding over MB's is verdwenen.

Overigens was mij uiteraard bekend dat, als ik geen MB's heb uit een bundel of, zoals nu uit de surprise, deze van mijn tegoed worden afgeschreven zoals je kunt lezen in mijn eerdere reactie.
Reputatie 7
Badge +17
Hi Rini,

Als ik je gegevens erbij pak dan zie ik dat je voor betalen per MB hebt gekozen. Hierdoor wordt er tegoed in vermindering gebracht als je gebruikt maakt van internet. Je hebt geen internetbundel dus waar zie jij staan dat je nog 919 van de 1024 MB's hebt tot 17-11-19. Dat is namelijk incorrect. Als je wilt kan ik je My T-Mobile account verwijderen zodat je een nieuwe kan aanmaken. Vaak wordt dan het verbruik wel goed weergegeven.

Geef je mij daar toestemming voor?
Rini38 schreef:

Mijn verbruiksstatus is nog steeds niet correct.

Ach jij hebt tenminste een verbruiksstatus, heb al twee dagen de melding dat het dashboard niet geladen kan worden. Ook lekker handig..not.
Hajar,

Mijn belbundel is inderdaad verlengd, maar niet door mijn toedoen. Ik heb begrepen dat ik per 1 januari a.s. een combiibundel moet kiezen.

Mijn verbruiksstatus is nog steeds niet correct. Er staat dat ik nog 919 van de 1024 MB's heb tot 17-11-19.
Tegelijkertijd is er sinds 30-11 wel €9,38 afgeschreven van mijn beltegoed, naar ik aanneem voor het gebruik van MB's. Dan zou ik dus ruim 90 MB's hebben gebruikt. Het lijkt me sterk maar ik kan uiteraard niet bewijzen dat het niet zo is. Hoe dan ook is de vermelding in de app, en op de website niet correct.
Reputatie 7
Badge +17
Hi Rini38,

Ik zie dat jij je eerste vraag inmiddels zelf hebt opgelost. Je bundel wordt weer op de eerste of tweede van de maand verlengd. Wat betreft je verbruikstatus die kan soms niet helemaal up to date zijn. Wat je dan kan doen is je app opnieuw starten. Vaak krijg je dan het juiste verbruik te zien. Nu staat ook het juiste verbruik erop.

Hopelijk is hiermee alles naar wens. Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂

Reageer