Vraag

BB-Internet omzetten naar normaal internet??

• 14 augustus 2011
  • 19 reacties
  • 753 Bekeken

Hallo,Ik wil heel graag een andere telefoon, ik heb sinds een paar maanden een blackberry, en heb enorme spijt van mijn keuze voor dit toestel, gezien ik altijd touchscreen heb gehad voorheen, want deze bevalt mij helemaal niet, en dat vind ik heel erg zonde, maar voordat ik deze de deur uit doe wil ik graag weten of mijn blackberry internet kosteloos kan worden omgezet naar normaal internet voor bijvoorbeeld een iphone of een samsung galaxy??Bedankt alvast!!
Groetjes Debbie

19 reacties

Reputatie 6
debbie1986 welkom op het forum als je in je abonnement wil veranderen naar gelijkwaardig of een duurder abonnement kan dat altijd goedkoper kan niet
Bedankt voor uw reactie, Dat begrijp ik wel maar ik wil van de balckberry bundel af en dan over op "gewoon" internet.. want wat heb ik daar aan als ik weer overga naar mijn vetrouwde iphone?? Of zie ik dat verkeerd??
Reputatie 6
ja ik begrijp wat je bedoeld je wil je instand email weg en gewoon snel internet er bij voor de iphone dat kan je kan voordat gaan naar de tmobileshop of bellen met 06-2400-1200 wachten of een moderator dat voor je veranderen
Maar begrijp ik het dan goed dat instand email de blackberry bundel is?? Want hoe zit het dan met bijvoorbeeld de Ping en dergelijke waar zit dat aan gekoppeld, en wat zijn de meerkosten voor het internet wat u zojuist noemt als ik het om wil zetten??
Reputatie 6
ping en dergelijke zit inderdaad in dat bb abonnement dat valt dan weg daarvoor in de plaats komt dat dan sneller internet dat heb je nodig voor je iphone het verschil in kosten dat lig aan welk internet je wil maar zullen niet zoveel zijn denk ik
Dan wil ik dat wel heel graag! Wie kan ik hier voor benaderen op het forum?
Reputatie 6
je zal dan even tot morgen moeten wachten dan zijn er weer moderators debbie
Hardstikke bedankt! Dan wacht ik even tot iemand mij hiermee verder kan helpen!
Ik had dezelfde vraag gesteld aan iemand van de klantenservice, en die vertelde mij dat ik mijn bb internet niet eraf kon halen. Maar dat ik er wel mee op andere toestellen op internet kan? Want ik heb binnenkort ook de iphone.
Maar ik hoorde van een vriend van mij dat als je bb internet op je iphone hebt dat je internet sloom is.
Klopt dat?
Reputatie 6
lauraa7 welkom dat klop wat je vriend zegt je kan er mee op internet en het is onbeperkt internet maar na mij mening veel te langzaam voor de iphone
Maar ik kan het bb internet dus niet eraf halen, en dan veranderen in een iphone abonnement?
Reputatie 6
na my mening kan je tussen door je abonnement veranderen als je naar een duurder abonnement gaat (verhogen kan wel ,,,verlagen kan niet)vanaf morgen starten de nieuwe ,,smart abbo,s ook voor de iphone lauraa7
Reputatie 5
@Debbie1986
Je hebt bij je Relax 250 een Voordeelbundel Instant E-mail. Wanneer je deze Voordeelbundel Instant E-mail gewijzigd wilt hebben naar een Voordeelbundel Internet of Internet Plus, kan ik dit voor je wijzigen. Kun je me aangeven of en wanneer je hiervan gebruik wilt maken?

@Lauraa7
Ik zie dat voor dat de bundels van het internet al zijn aangepast.
@EsthervD
Ik heb mijn abonnement vandaag veranderd bij een tmobile winkel. Maar op ´´my tmobile´´ staat dat nu nog instant E-mail heb en het nieuwe internet. Terwijl er tegen mij werd gezegt dat hij het instant e-mail had verwijderd.
Dus heb ik dus 2 internet abonnementen??
Om precies te zijn staat dit vermeld:
Huidig tariefplan: Relax 250
Bundels: Internet Plus Flexibel
Instant E-mail '05
Klopt dit wel?
@EsthervD Bedankt voor je reactie! Maar zou je mij uit willen leggen wat er dan precies veranderd, ik ben hier gewoon helemaal niet bekend mee, niet dat ik straks een heel verkeerd abbonement heb... of zit met dubbele kosten of dergelijke, je mag me ook prive benaderen als dit handiger is!? ik hoor het heel graag!! Groetjes Deb
Reputatie 6
@Lauraa7

Ik heb dit voor je nagekeken. De bundels staan goed en ook juist op jouw My T-Mobile pagina. Het heeft even geduurd voor deze wijziging verwerkt was op jouw My T-Mobile pagina.
Ik zag het net.

Nog bedankt iedereen voor alle informatie
Reputatie 5
@Debbie1986
Ik kan voor je Voordeelbundel Instant E-mail omzetten naar een Voordeelbundel internet. Hiermee kun je, wanneer je geen gebruik meer maakt van je BlackBerry, sneller gebruik maken van het internet.

Reageer