Beantwoord

Belminuten afgehouden van T-Mobile Samen nummers

• 5 februari 2016
  • 11 reacties
  • 363 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag T-mobile samen geactiveerd en dat ging zonder problemen. Nu heb ik 2 nummers gebeld die ook in de groep zitten maar er worden wel belminuten afgehouden uit mijn bundel. Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is ;)

Hoop graag van u te horen!

Groetjes,
Chris
icon

Beste antwoord door Amy 6 februari 2016, 09:45

Hey Chris,

O,jee! Dat lijkt mij inderdaad niet de bedoeling! :S Fijn dat je ons hiervan op de hoogte brengt!

Zou je mij in een privébericht de gebelde nummers eens kunnen sturen? Dan ga ik op onderzoek uit.

Om er voor te zorgen dat je niet met te weinig belminuten komt te zitten heb ik een coulancebundel van 100 minuten voor je toegevoegd.:)

Ik zie je berichtje tegemoet!
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Chris,

O,jee! Dat lijkt mij inderdaad niet de bedoeling! :S Fijn dat je ons hiervan op de hoogte brengt!

Zou je mij in een privébericht de gebelde nummers eens kunnen sturen? Dan ga ik op onderzoek uit.

Om er voor te zorgen dat je niet met te weinig belminuten komt te zitten heb ik een coulancebundel van 100 minuten voor je toegevoegd.:)

Ik zie je berichtje tegemoet!
Reputatie 2
Hallo @Amy,

Bij mij wellicht hetzelfde, ik heb vandaag de groep aangemaakt. Bij twee van de drie overige leden, worden er wel belminuten als ik deze bel.
Waar kan dat aanliggen?

Groet
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Damnet,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum, welkom terug! ;)

Super dat jullie al een T-Mobile Samen groep hebben aangemaakt. Het is dan natuurlijk wel de bedoeling dat je onderling gratis kunt bellen! Ik heb gelijk in het systeem gekeken. Ik zie dat je gistermiddag de groep hebt aangemaakt, maar dat je 's avonds nog een wijziging hebt gedaan qua leden in de groep. Mogelijk was deze wijziging nog niet volledig verwerkt toen je probeerde te bellen, waardoor het elkaar net heeft gekruist.

Zo te zien heb je drie keer een paar seconden gebeld. Ik heb het nog even gecontroleerd, maar alles staat verder goed ingesteld. Kun je het nog eens proberen? Mocht je bellen naar iemand uit de groep en het dan inderdaad van je belminuten afgaan, trek dan even aan de bel!

Heb je trouwens al een mooi cadeautje uitgekozen? 🙂 Veel plezier ermee!
Hoi ik heb afgelopen week ook een familie groep gemaakt. Merkte ook dat bij onderling bellen de belminuten in mindering werden gebracht. Kan dit alsnog hersteld worden? Groetjes
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Jacqueline. sc

Welkom op het forum van T-Mobile! Ik begrijp dat het wat verwarrend kan overkomen. Om duidelijkheid te scheppen heb ik je verbruikstatus erbij gepakt en ben ik aan het rekenen geslagen. In je verbruikstatus zie je inderdaad de oproepen naar de nummers uit je groep. Ik heb het totale aantal minuten in je verbruikstatus bij elkaar opgeteld. Dat aantal minuten heb ik afgezet tegen de hoeveelheid minuten die je nog over hebt vanuit je belbundel. Het verschil tussen hoeveel je gebeld zou moeten hebben gezien de nog beschikbare belminuten en hoeveel je daadwerkelijk gebeld hebt komt precies overeen met de hoeveelheid minuten die je hebt gebeld naar nummers in je T-Mobile Samen groep. De oproepen worden dus wel geregistreerd in je verbruikstatus, maar gaan niet van je belbundel af. Alles klopt dus gewoon! 😃

Als je nog vragen hebt, we zitten voor je klaar! Voor welk cadeau heb je trouwens gekozen? 🙂
Ahhh daar ben ik blij om. Ik twijfelde erg en toen zag ik de berichten op dit forum. Maar onwijs bedankt voor het nakijken.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Jacqueline,

Yes, gelukkig geen reden tot paniek! 😉 Fijn dat Mitch het goed voor je heeft uitgezocht en alles nu duidelijk is.

Trek je aan de bel als we nog iets voor je kunnen doen?
Beste T-Mobile,

Sinds 11 februari zit ik ook in een Samen groep. Echter zijn er al meer dan 58 minuten afgeschreven met één persoon die in deze groep valt.

Dit is toch niet de bedoeling van deze groep?

Met vriendelijke groet,

Inge
Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Inge,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum! Heb je jezelf al voorgesteld aan ons? Neem een kijkje in het voorstel topic. Wij hebben onszelf ook voorgesteld in een video. ;)

Leuk dat jullie ook gebruik maken van T-Mobile Samen! Dan is het natuurlijk wel de bedoeling dat alles goed werkt. Ik ben gelijk het systeem in gedoken om te kijken wat er precies heeft plaatsgevonden. Ik zie dat er 1 andere persoon in de T-Mobile Samen groep zit en dat er in de afgelopen dagen nauwelijks naar dit nummer gebeld is. Zou je in een privébericht kunnen aangeven wat het 06-nummer is waar het over gaat?

Je kan trouwens precies zien waar je minuten aan op zijn gegaan door in te loggen op My T-Mobile. Kies dan voor 'Meer over je verbruiksstatus' en dan voor 'Bekijk specificaties'. Misschien brengt dit meer duidelijkheid.

Ik ben benieuwd naar je reactie Inge!
Beste T-mobile,
Ik heb een paar dagen geleden een groep aangemaakt om onderling gratis te kunnen bellen. Kort daarna kreeg ik een sms dat we vanaf dat moment gratis konden bellen. Na de sms heb ik het nummer gebeld waarmee ik in een groep zit. Maar het blijkt dus dat het van mijn bundel wordt afgehaald.

Kan dit nog hersteld worden?

Met vriendelijke groet,

Arzu
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Arzu,

Allereerst welkom op het forum!

Leuk dat je een T-Mobile Samen groep hebt aangemaakt! Het is dan natuurlijk wel de bedoeling dat je onderling met jouw groepsleden gratis kunt bellen in Nederland. Ik heb even op jouw My T-Mobile gekeken en er lijkt inderdaad iets mis te gaan. Ik heb het gelijk doorgezet naar mijn collega's van IT, zodat zij kunnen kijken wat er precies aan de hand is en kunnen kijken naar een oplossing. Je krijgt hier zo snel mogelijk bericht over!

Voor de tussentijd heb ik uit coulance 100 belminuten aan je abonnement toegevoegd. Dan kun je toch weer even bellen. Als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag.

Reageer