Beantwoord

Belminuten bij gratis onderling bellen binnen een groep

Kan iemand me vertellen of dit probleem nu, na ruim een jaar, is aangepast? Het is bij mij in ieder geval op de app niet overzichtelijk hoeveel belminuten ik nog heb.
Ted
icon

Beste antwoord door David 27 december 2017, 10:23

Hoi Ted,

Dit is ondertussen inderdaad wel aangepast. Ik heb gelijk jouw verbruikstatus erbij gepakt en zie ook dat het bij jou goed gaat. Als je naar jouw My T-Mobile gaat, naar 'Verbruikstatus', dan kun je daar de specificatie opvragen van het verbruik. Je vindt daar ook de gesprekken terug die binnen een groep zijn gevoerd en die worden gekenmerkt met (s). Als je de minuten bij elkaar telt van de gesprekken die je buiten de groep hebt gevoerd, kom je ook uit op de 129 belminuten die je op dit moment nog over hebt.

Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, laat het gerust weten!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +11
welk abonnement heb je dan ?
Ik heb een basis sim abonnement met 150 belminuten en 1Gb, zit met nog 3 anderen go unlimited klanten in een groep.
Ik begreep dat onderling bellen gratis was (sms ontvangen met dit bericht) maar er zijn gewoon belminuten van mijn tegoed afgegaan. Nu weet ik niet precies hoeveel belminuten ik dus nog over heb. Onduidelijk!
Reputatie 4
Badge +11
ja dan gaat er idd wat fout , kan je ook niet verder helpen .
even afwachten op een medewerker
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ted,

Dit is ondertussen inderdaad wel aangepast. Ik heb gelijk jouw verbruikstatus erbij gepakt en zie ook dat het bij jou goed gaat. Als je naar jouw My T-Mobile gaat, naar 'Verbruikstatus', dan kun je daar de specificatie opvragen van het verbruik. Je vindt daar ook de gesprekken terug die binnen een groep zijn gevoerd en die worden gekenmerkt met (s). Als je de minuten bij elkaar telt van de gesprekken die je buiten de groep hebt gevoerd, kom je ook uit op de 129 belminuten die je op dit moment nog over hebt.

Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, laat het gerust weten!

Reageer