Beantwoord

Bericht over schadelijk internetverkeer

• 31 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 141 Bekeken

krijg talloze sms op een dag hierover
icon

Beste antwoord door David 1 november 2016, 14:09

Hoi Schoolplein,

We hebben inderdaad wel iets meer informatie nodig, ondanks dat ik begrijp dat je het over Extra Veilig Online hebt.

Zou je kunnen aangeven bij welke pagina's en/of apps dit gebeurt? De dienst is natuurlijk opgezet om je te beschermen tegen schadelijk dataverkeer, vandaar dat je deze berichten ontvangt.

We horen het graag van je!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het T-Mobile klantenforum.
Kan je je probleem wat beter uitleggen?

Groetjes,
Centaur
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Schoolplein,

We hebben inderdaad wel iets meer informatie nodig, ondanks dat ik begrijp dat je het over Extra Veilig Online hebt.

Zou je kunnen aangeven bij welke pagina's en/of apps dit gebeurt? De dienst is natuurlijk opgezet om je te beschermen tegen schadelijk dataverkeer, vandaar dat je deze berichten ontvangt.

We horen het graag van je!
krijg zelfs deze berichten zonder dat ik op de telfoon bezig ben
Reputatie 7
Badge +15
Hi Schoolplein,

Het komt vaker voor dat klanten heel veel sms'jes krijgen van Extra Veilig online. Dit is een bekend probleem en we zijn momenteel bezig om dit te onderzoeken en zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer dit bij jou ook het geval is dan kan het ook zijn dat dit komt door een virus op je smartphone. Voor de zekerheid kun je de virusscanner Lookout downloaden. Meer info over het verwijderen van een virus kun je vinden op deze pagina.

Zou je willen laten weten of je het probleem daar wellicht mee op kunt lossen? 🙂

Reageer