Beantwoord

Bestaand Deezer account koppelen lukt niet...

• 7 februari 2020
  • 3 reacties
  • 1869 Bekeken

Hallo,

Recentelijke heb ik T-mobile Deezer laten activeren voor mijn 06 abonnement. Nu hadden we al een betaald Deezer abonnement. Mij werd verteld in de T-Mobile winkel dat je deze kon “koppelen”. Dit lukt echter niet…. Ik krijg dan de melding in de trant van “er is al een betaalwijze gekoppeld”.  Nu zit ik met twee abonnementen, 1 abonnement waar al mijn playlists en favorieten inzitten en een nieuw Deeezer abonnenment. Ik kan natuurlijk mijn oude Deezer opzeggen, maar dat wil ik liever niet…

Weet iemand hoe je toch een bestaand Deezer account kan overnemen in de T-Mobile Deezer?

icon

Beste antwoord door Evy 10 februari 2020, 17:17

Hi @Monique Nihonto 

Ik kijk graag wat ik voor je kan doen! Kun je in een privébericht het e-mailadres sturen waarop jouw Deezer accounts zijn geactiveerd? Zodra ik het bericht binnen heb ga ik gelijk voor je aan de slag! :smile:

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Monique Nihonto 

Ik kijk graag wat ik voor je kan doen! Kun je in een privébericht het e-mailadres sturen waarop jouw Deezer accounts zijn geactiveerd? Zodra ik het bericht binnen heb ga ik gelijk voor je aan de slag! :smile:

Hoi ik heb ok een ander betalwijze erbij opeens en kan niet meer inlogge op t mobile deezer 

ik wil dit graag opgelost hebben want t gaat al een paar jaar probleemloos

mvg tim dinnesse 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Tim dinnessen 

Ik denk graag met je mee! Welke foutmelding krijg je te zien als je probeert in te loggen? Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Lukt het dan wel om je aan te melden? Kun je mij ook een privébericht sturen met het e-mailadres dat is gekoppeld aan je Deezer account? Dan kijk ik of je account actief is. 

Ik hoor graag van je!

Reageer