Beantwoord

Betreft activatie Videoland abonnement

• 19 november 2019
  • 10 reacties
  • 910 Bekeken

Beste T-Mobile Community,

Gister heb ik de Videoland bundel aan mijn abonnement toegevoegd. Netjes de bevestiging per mail en sms ontvangen. Echter na een gezonde dosis geduld (een dag) blijft Videoland aangeven dat mijn telefoonnummer niet herkend wordt en dat ik het Chain ID kan opvragen bij T-Mobile.

Gelet op de topics voor mij over ditzelfde probleem, vraag ik mij af of dit nog gaat gebeuren voor mij? Naarmate de tijd verstreek had ik nog stilletjes de hoop dat mijn activatie misschien ergens in een batch job gepland stond, maar ik vermoed dat het niet meer vanzelf zal gaan.

Zou een van jullie zo vriendelijk willen zijn mijn Chain ID toe te sturen zodat ik dit met Videoland kan afhandelen? (en eventueel eens aan jullie developers vragen hoe het zit met die Videoland integratie?)

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Lars.

icon

Beste antwoord door Hajar 20 november 2019, 12:02

Hi Lars,

Ik wil dat je snel gebruik kan maken van je Videoland bundel en dus heb ik je Chain ID in een privébericht opgestuurd. Als je contact opneemt met Videoland dan verwacht ik dat het goedkomt. Ik wens je veel kijkplezier!

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi Lars,

Ik wil dat je snel gebruik kan maken van je Videoland bundel en dus heb ik je Chain ID in een privébericht opgestuurd. Als je contact opneemt met Videoland dan verwacht ik dat het goedkomt. Ik wens je veel kijkplezier!

Top, mijn dank is groot!

Hoi Hajar,

Na contact met Videoland krijg ik helaas te horen dat zij nog geen activatie doorgekregen hebben van T-Mobile. Met het chain id kunnen ze (tot nu toe) niets. Is hier een oplossing voor te vinden?

Alvast bedankt.

M.v.g,

Lars.

Reputatie 7
Badge +20

Hi Lars,

Ik heb je Videoland bundel opnieuw toegevoegd. Zou je nogmaals naar deze pagina kunnen gaan om Videoland te activeren? Als dat niet werkt kun je dan weer de chain ID die ik heb gestuurd doorgeven aan Videoland? Ik hoor graag van je of het lukt

Hi Hajar,

Het lijkt nog niet goed te zijn gegaan. De communicatie van de activatie naar Videoland vanaf T-Mobile lijkt mis te gaan. Ook met het Chain ID kan Videoland support nog niet zien dat er een abonnement actief is (een tweede activatiemail/sms is overigens ook nog niet verzonden, mocht ik die moeten krijgen).

Zou u in plaats daarvan mijn bundel willen verwijderen uit mijn abonnement? Ik denk dat ik liever direct abonneer, dit gedoe is de deal niet langer waard wat mij betreft. Wellicht kunnen jullie eens naar de integratie tussen T-Mobile en Videoland kijken, want ik zie dat voor dit probleem meerdere topics op de T-Mobile community te vinden zijn. Mogelijk gaat het bij heel veel anderen wel goed hoor.

Groeten,

Lars.

Een (deel van) de reactie van de Videoland klantenservice:

Reputatie 7
Badge +20

Hi Lars,

Wat jammer dat dat niet heeft gewerkt. Als je wilt kan ik dit doorzetten naar onze technische afdeling zodat ze kunnen onderzoeken waar het mis gaat. Maar als je liever wilt dat ik je bundel uitzet dan kan dat ook natuurlijk. Laat mij weten wat je wilt dan maak ik het in orde!

Hoi Hajar,

Het liefst heb ik dat de bundel uitgezet wordt. Bedankt voor alle hulp!

M.v.g,

Lars.

Reputatie 7
Badge +20

Hi Lars,

Ik heb de Videoland bundel uitgezet. Ik verwacht dat er geen kosten worden gerekend voor de dagen dat die aan stond, maar mocht dat zo zijn, trek dan aan de bel. Dan corrigeer ik de kosten voor je. Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, let me know. Ik wens je veel kijkplezier!

Hoi Hajar,

Top! Nogmaals bedankt voor al je hulp.

Groeten,

Lars.

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan!

Reageer