Beantwoord

Blackberry abonnement + Iphone 4

• 12 december 2011
  • 2 reacties
  • 392 Bekeken

Hallo,
Ik weet niet of hierover al een topic is, maar ik zie overal op internet verschillende dingen en ik hoop dat iemand mij nu duidelijk antwoord kan geven! 🙂
Ik heb een Blackberry abonnement die 15 januari afloopt. Ik heb mijn abonnement al verlengd voor een sim-only zonder blackberry instant e-mail maar met gewoon internet en daarbij heb ik een nieuwe (micro)sim-kaart ontvangen.
Mijn vraag is nu: Kan ik, ondanks dat mijn bb abonnement over een maand pas afloopt, die nieuwe sim-kaart al activeren? blijf ik dan die maand nog ditzelfde abo houden of heb ik dan dubbele kosten omdat ik mijn abo voor na januari heb omgezet zonder bb e-mail enzo? Ik vraag dit omdat mijn blackberry nu dus echt kapot gaat, en ik al een andere telefoon (iphone 4) in bezit heb die ik dan zo alvast zou kunnen gebruiken de laatste maand.
Mvg,
Anya
icon

Beste antwoord door anyadekker 15 december 2011, 11:48

@Anne-Marie,
Oh dat is fijn! dank je wel!
Bekijk origineel

2 reacties

@anyadekker,
Je kunt je nieuwe micro simkaart al laten activeren en deze gaan gebruiken. Je maakt dan t/m 15 januari 2012 gebruik van je huidige tariefplan en Instant E-mail bundel. Je kunt dit gewooon gebruiken in combinatie met een iPhone 4.
Vanaf 16 januari 2012 gaat je nieuwe tariefplan en internetbundel in. Je betaalt dus geen dubbele kosten.
@Anne-Marie,
Oh dat is fijn! dank je wel!

Reageer