Beantwoord

Blackberry internet werkt niet

Toon eerste reactie

75 reacties

@Bernie1992

Welkom hier op het T-Mobile Forum!

Ik heb de instellingen voor je gewijzigd, je kunt na een battery-pull en met minimaal € 1,- tegoed, gebruik maken van de BlackBerry®️ services. Wil je laten weten of het is opgelost voor je?

het internet doet het weer, volgens de mail zou ik binnen 20 minuten weer berichten binnen krijgen, ben benieuwd 🙂
Heb gisteren beltegoed opgewaardeerd (10 euro), nieuwe sms BB INTERNET naar 4000 geeft aan dat er onvoldoende beltegoed is? Zit dus nu zonder internet, kan iemand mij helpen?
Reputatie 5
Badge +13
Hoi EKlok en welkom op het forum 🙂 .
Heb je wel meer dan 12,50 op je simkaart staan? De BB INTERNET bundel kost namelijk 12,50.
Ik hb een probleem, 
internet opgewaardeerd, wassap doet het, maar mijn internet pagina laad heel sloom en als het laad balke vol is blijft het scherm wit.
dus eigenlijk doet die het niet.
en toen ?
hallo t-mobile

ik heb net mijn internetbundel voor een maand geactiveerd, er is al gelijk 10 euro van mijn beltegoed afgegaan, maar ik kan geen ping,twitter,mail of internet gebruiken. what's app doet het alleen met wifi. dit vind ik heel storend want ik heb al eens eerder een probleem gehad met mijn bundels. hoe krijg ik mijn internetbundel zoals hij hoort te zijn?

groetjes elisa
Ik had laatst opgewaardeerd met 10-euro beltegoed,
en had gisteren BlackBerry naar 4000 gesmst voor ping,
er ging toen 2,50 vanaf, en ik had nog 33 cent , want daarvoor had ik nog 2,83.
toen las ik dat je minimaal 1euro tegoed moet hebben, dus ik heb vandaag weer 10 euro opgewaardeerd,
maar mijn ping doet het niet ??
en als ik opnieuw BlackBerry sms , krijg ik een sms dat mijn licentie nog actief is??
Ik heb ook een probleem met het blackberry internet, want zonder wifi doet deze het niet, terwijl ik nog wel tegoed heb en als het goed is voor de bb diensten heb betaald. Mijn mail ontvang ik niet, ook niet met wifi.
ik heb een probleem mijn internet doet het ook niet en heb de batterij er ook al een keer uitgehaald wat nu?
MIjn bundel doet het ook niet, heb blackberry gesmst en opgewardeerd. Er staat dta ik 3G heb en het blackberry teken staat er, maar ik kann isk gebruiken zonder wifi en er gaat ook geen beltegoed af.
Mijn bundel doet het ook niet, heb blackberry gesmst en opgewardeerd. Er staat dat ik 3G heb en het blackberry teken staat er, maar ik kan niks gebruiken zonder wifi en er gaat ook geen beltegoed af.
zelfde probleem
hallo, ik heb sinds 12 oktober geen ping, mail, internet meer, alleen whatsapp doet het. Ook met wifi doen ping, mail en internet het niet. Ik had gewacht tot november, ik hoopte dat mijn internet het dan weer ging doen maar nee! Ik vind dit heel vervelend want de 12,50 gaat er wel vanaf. Zou iemand mij kunnen helpen?
Reputatie 6
@Lisa237

Ik zie dat je na het opwaarderen gebruik hebt gemaakt van de BIS services, is het probleem opgelost voor je?
Reputatie 6
@Bartvanb

Excuses voor de verlate reactie!

Ik heb de licentie voor je geactiveerd, wil je controleren of je gebruik kunt maken van de BlackBerry®️ diensten?
Reputatie 6
@priscillasloof

Ik zie dat je gebruik maakt van de BlackBerry®️ diensten. Is het probleem inmiddels opgelost?
Reputatie 6
@gigian

Wil je een battery-pull doen en controleren of je gebruik kunt maken van de BlackBerry®️ diensten? Ik heb de licentie voor je gereset.
Reputatie 6
@xmarissie

Wil je een battery-pull doen en controleren of je daarna gebruik kunt maken van de BlackBerry®️ services? Ik heb de licentie voor je gereset.
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/gigian-266800/"

Wil je een battery-pull doen en controleren of je gebruik kunt maken van de BlackBerry®️ diensten? Ik heb de licentie voor je gereset.

Werkt weer, bedankt.
Reputatie 6
@gigian

Fijn dat je laat weten dat het weer werkt 🙂 Veel plezier ermee!
Ik heb in het begin van de maand 12,50€ betaald voor mijn blackberry prepaid bundel, dus voor internet en blackberry services. Dit is ook afgeschreven, sinds nu net 2 uur werkt niks meer.. Ook staat er bij service status dat ik geen verbinding heb met het internet. Ook de GPRS die groot hoort te zijn is klein. Dit is nu al de 2e keer in 2 maanden dat dit gebeurt precies ribd dezelfde tijd. Kunnen jullie dit oplossen ?
Hoi, my t mobile geeft geen licenties weer als ik kijk. Als ik blackberry naar 4000 stuur zegt hij dat er op dit moment geen bundels geactiveerd kunnen worden omdat mijn vorige aanvraag nog niet is verwerkt. Ook my t mobile zegt dat er nog orders niet verwerkt zijn als ik de service via daar aan wil vinken, * het is onvinkbaar * kun je het misschien ook voor mij activeren..?
Ik heb sinds een week ook problemen met mijn internetbundel. Ik heb al twee keer 10euro opgewaardeerd, maar kan nog steeds niet op internet, ping, whatsapp etc. Ook ik heb de bundel van t-mobile waarbij je per maand 12,50 betaalt. Er staat ook 3G boven in beeld, en het lijkt alsof internet gewoon geactiveerd is. Toch doet hij het bij mij niet. Kan iemand mij helpen?
ik heb vandaag een blackberry gekocht beltegoed alels eropgezet..
maar ping deed het een minuut en nu is al mijn bt weg en doet mn blackberry bundel het niet terwijl die was aangesloten..
snap er niets van..

m.v.g
Reputatie 6
@Kimmelkimz

Welkom hier bij ons op het T-Mobile Forum!

Heb je een battery-pull gedaan om de instellingen opnieuw van het netwerk te halen?
Reputatie 6
@Selbah

Wil je een battery-pull doen en daarna controleren of je gebruik kunt maken van de BlackBerry diensten?
Reputatie 6
@Anneliesmarije

Wil je een battery-pull doen en daarna controleren of je gebruik kunt maken van de BlackBerry®️ services?

Reageer