Beantwoord

Blackberry internet werkt niet

• 13 oktober 2012
  • 75 reacties
  • 3062 Bekeken

Ik heb een internet bundel gekocht voor mijn blackberry. Alleen mijn internet doet het nog steeds niet. Kan iemand mij hiermee helpen?

mvg
icon

Beste antwoord door flo93 13 oktober 2012, 13:56

Update: Alles doet het weer naar behoren.
Bekijk origineel

75 reacties

Ik heb hetzelfde probleem, al een internet maand bundel gekocht, en ook al een blackberry licentie (totaal = 12,50)
Dit is al van mijn beltegoed afgeschreven, maar nog steeds niks doet het ?
Ik ben net even langs een t-mobile winkel gegaan en daar wisten ze het ook niet. Ze zouden het doorgeven aan de technische dienst alleen dat word pas maandag.
Update: Alles doet het weer naar behoren.
bij mij ook eerst een smsdat BB services is gestopt, met  2,50 en sms zal dat weerr werken maar nog steeds niet en activeren gaat ook nie tomdat er nog ites actief is.
Nou bij mij is  internet nog steeds niet actief Schiet eens Op T MOBILE geld betalen maar service ho maar.
Stijlloos staaltje van tmobile. Eerst bb internet afsluiten dan de volgende dag een sms sturen dat ik voor 2,50 internet tegoed kon kopen . Direct gedaan, kreeg een bevestiging van Tmobile dat ik voor een maand tegoed heb maar vervolgens nog een dag later nog steeds geen internet. En dan is Tmobile niet bereikbaar!
Wat een provider. In de winkel weten ze van niets..... Wat nu????
Allemaal ff bellen naar 1200.
Ik had het zelfde probleem, en wat blijkt?
Veel mensen kregen gratis internet voor de maand(werd geen geld afgeschreven)
Blackberry was daar niet blij mee,.
Dus mensen ff bellen naar 1200  
Als je iemand aan de lijn krijgt leg je het probleem uit, geef je je tel nr door.
En stuurt zij/hij het door naar d technische huppeldepup 
en binnen 30 minuten heb je weer Internet!!!
Reputatie 6
@flo93

Fijn dat alles weer werkt! Veel plezier met jouw BlackBerry!

@Michaell0165

Welkom hier op het T-Mobile Forum!

De bundel is geactiveerd voor je en je kunt gebruik maken van de diensten. Wanneer dit niet werkt, wil je dan een battery-pull doen?

@sensovoir

Ik heb de licentie voor je geactiveerd, wil je controleren of je gebruik kunt maken van de BlackBerry diensten?

@lucienk

Welkom hier op het Forum! 🙂

Een collega van mij heeft de licentie (waarvoor je € 2,50) betaald geactiveerd. Je kunt gebruik maken van de BlackBerry diensten. Voor het gebruik van data/internet betaal je maximaal € 10,- per kalendermaand.
Beste @Chris076, 

Zou je mij op de een of andere manier ook kunnen helpen??
Ben elke dag al naar de t-mobile winkel het lopen, zo proberen me wel te helpen maar het lukt ze gewoon niet....
Mijn bundels zijn geactiveert maaar internet doet het niet. Enige dat het doet is w'app via wifi.
Ook heb ik sinds een halfuur alleen maar GSM ipv GPRS...

Met vriendelijke groet,

Jemie
Ik heb een internet bundel gekocht voor mijn blackberry. Alleen mijn internet doet het nog steeds niet. En wel betaald.
Reputatie 6
@Jemie

Welkom hier op het T-mobile Forum!

Vervelend dat je tot nu toe nog niet volledig geholpen bent 😞
Ik heb de licentie voor je geactiveerd, nadat je een battery-pull hebt gedaan kun je gebruik maken van de BlackBerry®️ services. Wil je laten weten of het probleem is opgelost?
Reputatie 6
@Rachel-

Ook jij bent hier van harte welkom!

Ik heb de instellingen gewijzigd, wil je een battery-pull doen? Hierna kun je gebruik maken van de BlackBerry®️ diensten. Wil je laten weten of het werkt?
dit is niet de eerste keer dat ik dit probleem heb 1 maand geleden had ik opgewaardeerd deed ie het voor 10 dagen 1 week geleden weer opgewaardeerd deed hij het ook niet vandaag weer opgewaardeerd doet het nog steeds niet !!!😕
Heey T-Mobile,

ik kreeg vrijdag ook een sms dat me licentie was verlopen en heb sindsdien geen ping, whatsapp en facebook zonder WiFi.
kunnen jullie mijn internet a.u.b weer even activeren?

gr. Beerd
hallo

ik heb net blackberry internet bundel gedaan voor 12,50 ,maar heb alleen whatssap nog geen andere dingen,hoe kan dat?of moeten hun wat activeren?

groetjes brandon
Ik heb denk ik hetzelfde problemen als veel anderen hier. Deze maand moest ik voor het eerst extra betalen voor de blackberry services. Heb ik gedaan, maar mijn internet werkt nog steeds niet. Kan iemand mij helpen?
Halllo Ik Heb Gisteren Een Bundel Gekocht voor 1 maand internet en 't werkte een half uurtje daarna niet meer?
ik kan nu nog alleen met wifi pingen facebook, etc zou iemand me aub kunnen helpen?
@Choukri

Van harte welkom op het Forum van T-Mobile.
Ik zie dat je geen specifieke simkaart hebt voor de Blackberry en gisteren alleen de BIS bundel hebt geactiveerd. Voor deze € 2.50 mag je 30 dagen gebruik maken van het pingen en app.world, echter hiermee zijn niet de kosten gedekt voor het gebruik van internet. Je kunt beter hiervoor een maandbundel activeren zodat je 350MB krijgt voor € 10.-

@Thomf en @brandon eenink,

Ik heb jullie beide accounts kunnen resetten. Het is nu weer mogelijk om gebruik te maken van het pingen en het internet.:)
Hoooi, ik heb opgewaardeerd voor t-mobile voor mijn blackberry voor 1 maand, maar nogsteeds doet mijn internet het niet, wat moet ik doen"?
Reputatie 6
@Marijanaaa

Welkom hier bij ons op het T-Mobile Forum!

Ik zie dat er meerdere datasessies zijn geweest. Kun je gebruik maken van het internet en de BlackBerry®️ diensten?
mijn internetbundel doet het ooknietmeer had 4 oktober nog opgewaardeerd en bundel gestart voor 1 maand :(
nou doet alles het wel alleen niet zonder wifi..
wat meot ik nou doen?
Ik heb al sinds 12 oktober geen internet op mijn mobiel, terwijl ik wel die extra licensie van €2,50 heb betaald en de overige 10 euro voor deze maand. Ik ben dan net weer van vakantie, maar nogsteeds werkt het niet. help!?
Reputatie 6
@rabiyee96

Je hebt op 4 oktober de BlackBerry®️ licentie geactiveerd. Het internet/dataverbruik wordt apart berekend, je hebt geen internetbundel geactiveerd. Voor het gebruik van internet/data betaal je € 2,03 per Mb volgens jouw tariefplan. Je hebt op het ogenblik niet voldoende tegoed om een dataverbinding te maken, hiervoor heb je minimaal € 1,- tegoed nodig.
Reputatie 6
@Bernie1992

Ik heb de instellingen voor je gewijzigd, je kunt na een battery-pull en met minimaal € 1,- tegoed, gebruik maken van de BlackBerry®️ services. Wil je laten weten of het is opgelost voor je?
Bij mij doet mn internet het ook niet! Kan niet whatsappen, emailen, etc.!!! Heel irritant! Heb een blackberry 9900. Het is (voor zo ver ik weet) sinds gisteravond. 
Reputatie 6
@Svenbbb

Heb je een battery-pull gedaan om de instellingen opnieuw van het netwerk te halen? Ik zie geen problemen met deze instellingen.

Reageer