Vraag

Blackberry zonder internet

Reputatie 2
Beste mensen.

Ik heb pas geleden een goedkoop abbonement van t-mobile afgesloten, en toen heb ik er voor gekozen om geen internet te nemen.

Maar nu na een tijdje ben ik er achter gekomen dat het toch handiger is om sowieso Blackberry diensten te hebben.

Mijn vraag ik dus of ik blackberry diensten of internet er nu extra bij kan halen.

Mvg Maurice

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 6
je bedoelt instant email waarschijnlijk special voor de blackberry dat kan morgen door een moderator geactiveerd worden of je moet het oneline doen of in een tmobileshop
Reputatie 6
@Maussie
Het 06-nummer waarmee je nu bent ingelogd is een T-Mobile PrePaid telefoonnummer. Wil je mij via een privébericht het 06-nummer van je abonnement toesturen? Dan kan ik dit verder voor je nakijken.
Reputatie 2
Mijn abbonement staat op een andere mobiel.

Maar het is ondertussen al opgelost.

In iedergeval bedankt voor jullie reacties
Reputatie 2
In veronderstelling dat dit forum nog niet gesloten is, wil ik graag ook een beetje hulp:)
Ik ben vorige week door een van de t-mobile medewerksters heeeeel goed geholpen,
ze was bijzonder vriendelijk en vond het heel vervelend dat we mijn probleem niet samen
op hebben kunnen lossen telefonisch. Doordat we het probleem niet opgelost hebben, heb
ik m'n telefoon, blackberry, opgestuurd naar dinafix voor 'reparatie' en ik zou zelf een nieuw
abbonement afsluiten, maar dat kan nog niet omdat m'n abbonement nog niet is geannuleerd.
Al met al zit ik nu zonder telefoon en een abbonement waar ik niks aan heb, en kan ik nog niet
een nieuw abbonement afsluiten. Kunnen een van de moderators mijn status even checken?
Of de telefoon aangekomen is, en of m'n abbonement al is gedeletetet?

Groeten, Nils
Reputatie 5
@nils64

In het systeem is zichtbaar dat er op 12 maart een retourprocedure is opgestart. Daarbij zie ik ook dat er rekening wordt gehouden met het eventueel overzetten van het nummer naar een andere provider. Zou je me kunnen vertellen of je opnieuw een abonnement wil aanvragen bij T-Mobile of dat je naar een andere provider wil. Dan kan ik de juiste actie ondernemen. 🙂
Reputatie 2
Ik wil bij t-mobile, hetzelfde soort abbonement afsluiten als dat ik had:)
En ik heb de telefoon eergisteren opgestuurd, dus als het goed is hebben
ze hem al binnen of krijgen ze hem vandaag....
Reputatie 5
@nils64
Ik heb je nummer doorgegeven aan een collega van de juiste afdeling. Er word binnen enkele dagen contact met je opgenomen om je abonnement bij T-mobile te vernieuwen.
Reputatie 2
Je collega heeft me met alles geholpen en alles is netjes afgehandeld!:)
Super bedankt, en hopelijk doet hij het dit keer wel gewoon, en anders horen jullie weer van mij;)
Groeten Nils