Beantwoord

Bundel aangepast, korting niet verwerkt

• 30 december 2016
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Hoi,
Vorige maand heb ik mijn bundel aangepast. Eerst had ik altijd 50minuten, 100sms en 500mb voor €10,50. Ik vond die 500mb toch wat weinig en heb hem aangepast naar 1000mb. Dit kon ik makkelijk doen via de app, waar stond dat de bundel dan met €3 omhoog zou gaan. €13,50 zou dat dan worden. Nu heb ik mijn eerste factuur binnen en staat er dat mijn bundel €17 is, terwijl er dus echt stond dat hij maar €3 omhoog zou gaan (dit is nu €6,50). Ligt het aan mij of kan ik hier iets aan doen?

Groetjes Merel
icon

Beste antwoord door Sam- 31 december 2016, 11:51

Hoi Merelfvm,

Wat vreemd dat de korting niet goed is verwerkt. Goed dat je dit dus bij ons aangeeft.

Ik heb gelijk de benodigde systemen tevoorschijn gehaald. Hier zie ik inderdaad dat de 1GB bundel is geactiveerd zonder korting. Om dit te corrigeren heb ik alsnog een korting toegevoegd zodat je het afgesproken bedrag gaat betalen.

Op je eerstvolgende factuur zal er een correctie plaatsvinden en zal je ook zien dat je voor de eerstvolgende maand het juiste maandbedrag betaalt voor je internet bundel.

Ik hoop dat het hiermee is opgelost Merel! Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hoi Merelfvm,

Wat vreemd dat de korting niet goed is verwerkt. Goed dat je dit dus bij ons aangeeft.

Ik heb gelijk de benodigde systemen tevoorschijn gehaald. Hier zie ik inderdaad dat de 1GB bundel is geactiveerd zonder korting. Om dit te corrigeren heb ik alsnog een korting toegevoegd zodat je het afgesproken bedrag gaat betalen.

Op je eerstvolgende factuur zal er een correctie plaatsvinden en zal je ook zien dat je voor de eerstvolgende maand het juiste maandbedrag betaalt voor je internet bundel.

Ik hoop dat het hiermee is opgelost Merel! Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je. 🙂
Super! Dankjewel!
Reputatie 5
Badge +17
Graag gedaan hoor Merel!

Reageer