Beantwoord

Bundel per ongeluk aangepast

Voor mn vakantie in France heb ik voor mijn dochtertje mn bundel aangepast met 10,- voor 20000 mb en had daar nog 16000 van over. Ik wilde kijken tussendoor hoeveel ik nog over had en hoeveel ik anders nog moet bijkopen. Ik wilde scrollen naar beneden en blijkbaar heb ik dat per ongeluk uitgezet, nu is dat nergens meer te vinden. Heb nog 2000 bijgekocht extra nog eens om te kijken of dat nog werkte en dat is inmiddels bijgeschreven maar veels te weinig voor op de vakantie. Is die 16000 mb waar ik voor betaald heb nog ergens te vinden? Heb t niet xpress gedaan wie gooit er nou zoveel mb weg waar voor betaald is...
mvg Miriam Wijkhuizen
icon

Beste antwoord door Jaimy 7 augustus 2018, 11:36

Hoi Miriam,

Ah, geen zorgen hoor!

Ik zie inderdaad dat je de bundel hebt teruggezet naar 3 GB in plaats van 20 GB - dit kun je namelijk eens per factuurmaand wijzigen. Omdat je aangeeft dat dit een foutje is geweest, heb ik de bundel uiteraard meteen weer teruggezet naar 20 GB! Je kunt dit nu ook weer terugzien in jouw My T-Mobile.

Hopelijk is zo alles in orde. Veel plezier nog in Frankrijk (of ben je inmiddels alweer terug?). Laat het me weten als je nog meer vragen hebt!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Miriam,

Ah, geen zorgen hoor!

Ik zie inderdaad dat je de bundel hebt teruggezet naar 3 GB in plaats van 20 GB - dit kun je namelijk eens per factuurmaand wijzigen. Omdat je aangeeft dat dit een foutje is geweest, heb ik de bundel uiteraard meteen weer teruggezet naar 20 GB! Je kunt dit nu ook weer terugzien in jouw My T-Mobile.

Hopelijk is zo alles in orde. Veel plezier nog in Frankrijk (of ben je inmiddels alweer terug?). Laat het me weten als je nog meer vragen hebt!
thx Jaimy zie nu pas in mn mail in spambox dat ik via mail kan zien of mn vraag beantwoord is. ik zocht al op de site zelf waar ik t niet kon vinden. Bedankt voor t terug zetten vd mb's top.

mvg miriam wijkhuizen
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Miriam,

Geen dank hoor! Ik ben blij dat nu alles weer goed staat!

Je weet ons te vinden als je nog eens vragen of problemen hebt waarmee we je kunnen helpen! 😎

Reageer