Beantwoord

Bundels aanpassen

• 5 juli 2016
  • 3 reacties
  • 187 Bekeken

Ik wil graag mijn bundel voor mijn belminuten aanpassen van 120 naar onbeperkt. Ik vroeg me af wanneer de onbeperkte belminuten dan ingaan. Is dit direct of pas volgende maand?
En kan ik deze aanpassing ook voor maar 1 maand doen? Dus dat ik volgende maand de bundel weer verlaag naar 120 belminuten
icon

Beste antwoord door Kaassausje 5 juli 2016, 14:16

Hoi elckekoopmans, welkom op het klantenforum.

Wanneer je een bundel wijzigt, gaat dat direct in. Houd hierbij rekening met tegoed naar verhouding. Je kunt de bundels eenmaal per factuurmaand aanpassen. Voor meer info, zie deze pagina.

Over het tegoed naar verhouding: Stel dat je een bundel voor 30 dagen hebt, na 15 dagen is deze op en verhoog je hem, dan heb je maar recht op de helft van de minuten, omdat je de bundel aanpast.

De rekensom is de totale bundel (120 minuten in dit geval) gedeeld door het aantal dagen dat je bundel loopt (de hele maand), dat vermenigvuldig je met het werkelijke aantal dagen dat je de bundel afneemt. Zo weet je op hoeveel belminuten je recht hebt en of je dan extra kosten op de volgende factuur kunt verwachten voor bellen buiten de bundel.
Bekijk origineel

3 reacties

Dat staat ook in de link die ik gedeeld heb. 😉
Reputatie 3
Badge +7
Nog wel even belangrijk om te noemen: als je op dit moment korting hebt op je belbundel, wordt de korting niet meegenomen na een wijziging. Het kan wel zijn dat er een nieuwe korting toegepast wordt op de nieuwe bundel, maar deze kan anders zijn dan de korting die je op dit moment krijgt.

Hetzelfde geldt voor terug omlaag gaan. De korting die je op dit moment op je bundel van 120 minuten ontvangt, krijg je niet meer als je weer van onbeperkt terug gaat naar 120 minuten. Ook in dit geval kan er weer korting toegepast worden, maar deze kan ook weer verschillende van de korting die je op dit moment al ontvangt.
Hoi elckekoopmans, welkom op het klantenforum.

Wanneer je een bundel wijzigt, gaat dat direct in. Houd hierbij rekening met tegoed naar verhouding. Je kunt de bundels eenmaal per factuurmaand aanpassen. Voor meer info, zie deze pagina.

Over het tegoed naar verhouding: Stel dat je een bundel voor 30 dagen hebt, na 15 dagen is deze op en verhoog je hem, dan heb je maar recht op de helft van de minuten, omdat je de bundel aanpast.

De rekensom is de totale bundel (120 minuten in dit geval) gedeeld door het aantal dagen dat je bundel loopt (de hele maand), dat vermenigvuldig je met het werkelijke aantal dagen dat je de bundel afneemt. Zo weet je op hoeveel belminuten je recht hebt en of je dan extra kosten op de volgende factuur kunt verwachten voor bellen buiten de bundel.

Reageer