Als ik mijn bundels probeer te bekijken krijg ik steeds de melding dit later nog eens te proberen. Ik wil hier namelijk graag deezer activeren, dat was destijds gratis bij mij abonnement. Tot op heden is het mij echter niet gelukt deezer te activeren, omdat deezer mijn nummer niet herkent.
Graag een oplossing hiervoor.
Met vriendelijke groet,
John Peters
Beste antwoord door Hajar
Wat leuk dat je ook gebruik wilt maken van Deezer. Ik gebruik het zelf ook dagelijks! Ik zie dat je momenteel nog geen actieve Deezer bundel hebt. Vandaar dat je nummer niet herkend wordt. Je kan kiezen uit 2 soorten bundels; Deezer Flexibel en Deezer Vast. Heb je al geprobeerd om een van de 2 te activeren via My T-Mobile>Bundels? Als dat niet lukt dan wil ik de bundel wel voor je activeren. Als je mij even laat weten voor welke bundel je wilt gaan dan maak ik het in orde voor je!
Ik hoor graag van, John! 😉