Beantwoord

Bundels en Deezer

• 14 juni 2018
  • 6 reacties
  • 1206 Bekeken

Goedenavond,

Als ik mijn bundels probeer te bekijken krijg ik steeds de melding dit later nog eens te proberen. Ik wil hier namelijk graag deezer activeren, dat was destijds gratis bij mij abonnement. Tot op heden is het mij echter niet gelukt deezer te activeren, omdat deezer mijn nummer niet herkent.

Graag een oplossing hiervoor.

Met vriendelijke groet,

John Peters
icon

Beste antwoord door Hajar 16 juni 2018, 11:39

Hi John,

Wat leuk dat je ook gebruik wilt maken van Deezer. Ik gebruik het zelf ook dagelijks! Ik zie dat je momenteel nog geen actieve Deezer bundel hebt. Vandaar dat je nummer niet herkend wordt. Je kan kiezen uit 2 soorten bundels; Deezer Flexibel en Deezer Vast. Heb je al geprobeerd om een van de 2 te activeren via My T-Mobile>Bundels? Als dat niet lukt dan wil ik de bundel wel voor je activeren. Als je mij even laat weten voor welke bundel je wilt gaan dan maak ik het in orde voor je!

Ik hoor graag van, John! 😉
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi John,

Wat leuk dat je ook gebruik wilt maken van Deezer. Ik gebruik het zelf ook dagelijks! Ik zie dat je momenteel nog geen actieve Deezer bundel hebt. Vandaar dat je nummer niet herkend wordt. Je kan kiezen uit 2 soorten bundels; Deezer Flexibel en Deezer Vast. Heb je al geprobeerd om een van de 2 te activeren via My T-Mobile>Bundels? Als dat niet lukt dan wil ik de bundel wel voor je activeren. Als je mij even laat weten voor welke bundel je wilt gaan dan maak ik het in orde voor je!

Ik hoor graag van, John! 😉
Dag Hajar, dank voor je reactie. Het probleem is dus dat ik niet in mijn bundels kom. Daar geeft hij constant een foutmelding, dat ik het later nog eens moet proberen. Ik heb dus ook geen idee of ik flexibel of vast moet nemen. Hoe kan ik deze melding wegkrijgen? Met vriendelijke groet, John Peters
Reputatie 7
Badge +20
Hi John,

Gebruik je momenteel de My T-Mobile app? Ervaar je alleen problemen met het kopje Bundels of werkt de app helemaal niet? Zo ja, zou je dan de app eens kunnen verwijderen een opnieuw installeren? Lukt het wel als je op de desktopversie zit? Met Google chrome werkt het vaak wel goed. Op deze pagina kun je precies zien wat het verschil is tussen Deezer flexibel en vast. Ik kan alvast een van de twee voor je activeren als je mij even laten weten waar je voorkeur naar uit gaat. Maar ik wil ook graag je My T-Mobile probleem oplossen zodat je weer zorgeloos zelf wijzigingen kan doorvoeren.

Ik hoor graag van je!
Hallo Hajar,

dank voor je reactie. Heb de my-tmobile app gedownload en nu werkt deze weer perfect! Super dank!! Ik kan nu alleen nog geen gratis deezer toevoegen, wat eigenlijk wel bij het abonnement zou zitten. Ik weet niet welke deezer dit moet zijn, ik neem aan de goedkoopste 'vast'?
Actiever er maar één, als deze maar 'gratis' is.

Alvast weer heel erg dank!

Mvg John Peters
Oh ja en deezer herkent nog steeds mijn nummer niet..
Reputatie 7
Badge +20
Hi John,

Wat fijn dat je app weer werkt! Ben blij dat dat is opgelost! Het kan goed kloppen dat Deezer je nummer niet herkent omdat je nog geen Deezer bundel hebt geactiveerd. Wij bieden geen gratis Deezer aan dus je kan kiezen tussen Deezer Vast voor €5,99 of voor Deezer Flexibel die we op dit moment aanbieden met 2 maanden lang 50% korting dus dan betaal je voor 2 maanden maar €4,99. Nu de app weer goed werkt kun je een van de 2 bundels zelf toevoegen. Vervolgens kun je op deze pagina kun je jouw account activeren en als je de volgende stappen volgt dan moet het lukken om Deezer te gebruiken.

• Open de speciale Deezer T-Mobile pagina
  • Maak vervolgens je account aan, Deezer stuurt je per sms een bevestigingscode
  • Luister op je mobiel via de Deezer app, kijk hier om de app te downloaden
  • Luister op je pc via deezer.com/nl
  • Log in en geniet van jouw favoriete muziek (of ga op zoek naar nieuwe artiesten met Deezer Flow)

Laat je even weten of het zo lukt?

Reageer