Vraag

Cloud zomaar verwijderd

Reputatie 1
Badge
Een paar dagen geleden is mijn Cloud zomaar verwijderd.
Ik kreeg een sms-je en een E-mail waarin dit werd aangekondigd. Alleen geen reden of iets. Nu wilde ik checken of ik de foto's kon overzetten, maar het account is al geblokkeerd.
Ik maakte gebruik van de gratis versie.
ik ben allerminst tevreden over deze gang van zaken.

Kan iemand mij helpen aan mijn foto's en kan ik het Cloud abonnement weer krijgen?

11 reacties

Reputatie 4
Hey picassootje,

De blokkade kan opgeheven worden door een moderator, het kan even duren voordat deze er is.

De reden kan soms idd erg vreemd zijn, je bent niet de eerste. Het kan ook zijn dat je verlengt hebt en ditniet goed overgaat, maar daar kan ik verder weinig over zeggen aangezien ik niet in het systeem kan.

Eventjes geduld dus!
Reputatie 1
Badge
Ik heb idd verlengd naar een Sim Only.
Maar heb ik dan geen recht meer op T-Mobile Cloud?
Reputatie 6
Hoi Picassootje,

Goed dat je dit even aangeeft bij ons! Ik heb jouw gegevens erbij gepakt omdat ik je hier graag mee wil helpen. Ik zie dat je bij jouw nieuwe Sim Only abonnement geen T-Mobile Cloud hebt geactiveerd. Hierdoor is bij de overgang van jouw oude naar het nieuwe abonnement de dienst stopgezet. Ik heb deze weer voor je aangezet 🙂 Wil je even opnieuw inloggen en controleren of jouw bestanden nog beschikbaar zijn? Ik hoor het graag van je!
Reputatie 1
Badge
Hoi.
Thanks voor je reactie. Ik kan niet inloggen op mn huidige cloud. Ik krijg de melding dat hij geblokkeerd is.
Ik kan alleen mijzelf opnieuw registreren via het sms-je wat jullie hebben gestuurd.
Reputatie 6
Badge +16
@picassootje

Omdat T-Mobile Cloud niet geselecteerd was als bundel bij de verlenging is je account komen te vervallen. Dit betekent dat je alleen een nieuw account aan kan maken. Onze excuses voor het ongemak!
Reputatie 1
Badge
Dat begrijp ik dat het niet geselecteerd was. Allemaal leuk en aardig, maar daar is niet voor gewaarschuwd en bij het verlengen kon ik ook geen T-Mobile Cloud aanvinken of iets?
Kunnen de foto's nog wel ergens terug gehaald worden? Of ben ik die nu kwijt?
Misschien kan dit ook voor toekomstige gebruikers worden getackeld, dat bij een verlenging niet zomaar hun bestanden kwijt zijn.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Picassootje

Ik snap dat het heel vervelend is om bestanden kwijt te raken, helaas kunnen wij hier niets meer aan doen, deze zijn niet terug te halen. Zoals je zelf ook aangeeft heb je een sms'en een e-mail gehad waarin dit werd aangekondigd, op deze manier proberen wij deze situatie bij gebruikers te voorkomen. Ik wil je in ieder geval bedanken voor je feedback.

Als je nog ander vragen hebt, let me know! 🙂
Reputatie 1
Badge
Hoi AmyP,

Helaas dan is het niet anders. Thanks voor je antwoord.
Ik snap dat jullie wel een bericht hebben uitgestuurd, maar wat wel van belang is, is dat het bericht duidelijker kan en er ook een deadline wordt gesteld in het e-mailtje, zodat je weet dat je echt maar 1-2 dagen hebt om je foto's te "redden". Verder zou ook een reden waarom het account verwijderd wordt handig zijn voor de gebruiker.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Picassootje,

Bedankt voor je begrip! Als ik het goed begrijp zou je dus het volgende willen zien:

- Datum waarop bundel wordt verwijderd
- De reden van verwijdering
- Duidelijkere vermelding dat je bestanden komen te vervallen

Als dit inderdaad je punten zijn dan zal ik deze noteren en doorgeven aan de afdeling die hierover gaat.
Reputatie 1
Badge
Hoi Razza,

Yes.! Dat zou denk ik wel helpen.
Thanks voor het aanhoren en oppakken hiervan. Dat waardeer ik.
Reputatie 6
Badge +16
@picassootje

Dan is dat in ieder geval duidelijk, nogmaals bedankt voor je feedback! Ik ga het gelijk doorgeven.

Ik wens je nog fijne feestdagen toe en alvast een fijne jaarwisseling. 🙂

Reageer