Vraag

Code Deezer werkt niet

• 18 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 182 Bekeken

Kan iemand mij hier vertellen waarom ik niet mijn abbo bij deezer kan valideren. Ik krijg telkens als ik de code die ik krijg via sms invoer 'ongeldige code'. Ze bieden je iets gratis aan wat niet fatsoenlijk werkt.

4 reacties

Ik heb precies hetzelfde probleem! Eerst deed deezer het altijd prima. Ik heb 1X ingelogd op mijn laptop en sindsdien doet deezer het niet meer op mijn mobiel. Ik heb geprobeerd om de deezer app weer te koppelen een mijn T-mobile maar nu krijg ik iedere keer "ongeldige code" terwijl ik het elke keer juist invoer.
De codes die je per SMS krijgt werken niet. Ik had dat ook. Je moet bellen met T-Mobile voor een code die wel werkt.
Super bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Leuk dat jullie interesse hebben in Deezer, alleen wel jammer dat het dan niet lekker werkt.. :S

Zo te zien heeft Barzal in ieder geval al een optie gegeven om dit probleem op te lossen! We hebben onlangs ook eenzelfde vraag gekregen en opgelost. Je kunt de oplossing, die in dat geval heeft gehopen, vinden in dit topic.

Ik hoor graag van jullie of het bij iedereen opgelost is. Alvast veel luisterplezier!

Reageer