Beantwoord

contact

na verlenging is mijn t-mobile family gewoon uitgezet. Ik heb hier als abbhouder geen bericht van gekregen. Nu zijn al mijn belminuten opgegaan aan het bellen binnen mijn family. T-mobile bellen is onmogelijk, er is geen optie in het keuzemenu om gewoon even iemand te spreken en na 20 minuten wachten ben ik er wel klaar mee. Uiteraard wil ik dat mijn belminuten gewoon worden teruggezet, niemand heeft mij verteld dat mijn family beeindigd wordt bij een contractverlenging. Belachelijk gewoon. Hoop dat er iemand contact opneemt. 😠
icon

Beste antwoord door Raymond 20 juni 2014, 14:40

Hoi ojee,

ik zie dat je vanmorgen telefonisch contact hebt opgenomen met de klantenservice en dat de situatie is uitgelegd. Ben je tevreden met de oplossing?

Als je hierover nog vragen hebt, stel ze gerust in dit topic.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Ik denk niet dat het gewoon is uitgezet maar dat het niet geactiveerd is bij het verlengen.
Bij verlengen moet je de opties die je heb en wilt behouden ook weer terug aanvinken.
Ergens had degene die je hielp dit moeten zien en opnieuw moeten vragen lijkt me?
Misschien dat er daar iets is misgegaan bij de communicatie?
Reputatie 6
Hoi ojee,

ik zie dat je vanmorgen telefonisch contact hebt opgenomen met de klantenservice en dat de situatie is uitgelegd. Ben je tevreden met de oplossing?

Als je hierover nog vragen hebt, stel ze gerust in dit topic.

Reageer