Contract verlenging met BB

• 22 april 2011
  • 5 reacties
  • 463 Bekeken

Hallo ik heb sinds vandaag mijn contract verlengt die 3 juni ingaat. Deze heb ik verlengt met een BB Relax 130 en instant email..Mijn huidige abbonement heeft een W'n'W internet, nou wil ik natuurlijk ook gebruik maken van instant email..Is het mogelijk om dat te veranderen naar wat ik nodig heb, en zijn de kosten dan extra of betaal ik gewoon mijn bel bundel + instant email ( ipv W'n'W)

In de winkel kreeg ik niet veel duidelijkheid, dus hoop hier meer duidelijkheid te krijgen.

Alvast bedankt!

This topic has been closed for comments

5 reacties

Badge +12
@Miss_Hathor,

Welkom op het forum van T-mobile 🙂 !
De bundel voor internet word inderdaad omgezet, je kan namelijk met de WnW geen gebruik maken van de diensten van T-mobile. (ping, msn etc)

De bundel word dus van WNW omgezet naar Instant Email
@Dave6700,

Hartstikke bedankt voor de snelle reply, maar nu ik alles terug lees besef ik dat ik de vraag verkeerd geformuleerd heb

Mijn vraag moet zijn, of het mogelijk is om de WnW nu al om te wisselen in een instant email.

En als het kan of ik dan en WnW en Instantemail moet betalen, of dat het elkaar opheft dus maar 1 daarvan moet betalen.

Sorry dat ik erg lastige ben hihi
Badge +12
@miss_Hathor,

Vragen mogen gesteld worden 🙂 !

Het is niet mogelijk om nu al te wisselen tussen WNW en Instant Email.
Instant Email is namelijk alleen voor de blackberry.

Zodra je inderdaad de Instant Email neemt word de WNW opgezegd. (je betaalt dus voor 1 bundel)
Heb je momenteel een WNW die per maand opzegbaar is?
Nou ik heb dus een BB nu, maar tot 2 juni loopt mijn oude abbo.
Maar zag net dat ik een WnW plus vast heb. Dus zal ik het nog ff moeten uithouden met " normaal" inet.
Maar in iedergeval erg bedankt voor de info 🙂
Badge +12
@Miss_Hathor,

Graag gedaan, je kan de bundel WNW Plus Vast niet wissen!
Deze blijft actief tot einde contract.
Let erop bij het verlengen dat je die weglaat halen 🙂 !

Succes en een fijn weekend / pasen