Beantwoord

Contract verlenging met deezer

• 4 januari 2017
  • 2 reacties
  • 120 Bekeken

Hoi!

Pas geleden heb ik mijn abbonement kunnen verlengen en daarbij heb ik deezer afgesloten. Nu zie ik dat het bedrag van mijn deezer account wordt afgeschreven, maar de activatie van het account lukt niet. Ook heb ik nu een gratis account tot 17 januari. Die wil ik op zeggen en graag muziek luisteren op mijn betaalde account. Ik ben radeloos en weet niet hoe ik dit allemaal moet doen. In de app staat onderaan iets van inloggen t-mobile, dan voer ik mijn telefoon nummer in en krijg ik een sms. Alleen doet die code het niet en geeft hij een foutmelding. Via de site heb ik wel mijn account kunnen activeren(uiteindelijk), maar alsnog doet hij het niet
icon

Beste antwoord door Sam- 4 januari 2017, 14:03

Hoi ShellyB,

Erg vreemd zeg. Goed dat je dit bij ons aangeeft!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat hiervan de oorzaak is. Bij je vernieuwing heb je inderdaad gekozen voor de Deezer bundel, maar omdat je vernieuwing pas over een paar maanden in gaat kan je hier nog geen gebruik van maken. Ik heb daarom direct de Deezer bundel voor je geactiveerd. Er is nu zelfs een actie waardoor je 2 maanden 50% korting krijgt op je Deezer bundel. ;)

Zou je over 15 minuten je toestel één keer opnieuw willen starten en de stappen op deze pagina willen volgen? Mocht dit niet de oplossing zijn voor jou, dan kan je nog een kijkje nemen in dit topic voor extra instructies.
Bekijk origineel

2 reacties

Ooh niet de hele tekst staat er nu op, aanvulling: is er iemand die mij misschien kan helpen hiermee? Alvast bedankt!

Groetjes!
Reputatie 5
Badge +17
Hoi ShellyB,

Erg vreemd zeg. Goed dat je dit bij ons aangeeft!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat hiervan de oorzaak is. Bij je vernieuwing heb je inderdaad gekozen voor de Deezer bundel, maar omdat je vernieuwing pas over een paar maanden in gaat kan je hier nog geen gebruik van maken. Ik heb daarom direct de Deezer bundel voor je geactiveerd. Er is nu zelfs een actie waardoor je 2 maanden 50% korting krijgt op je Deezer bundel. ;)

Zou je over 15 minuten je toestel één keer opnieuw willen starten en de stappen op deze pagina willen volgen? Mocht dit niet de oplossing zijn voor jou, dan kan je nog een kijkje nemen in dit topic voor extra instructies.

Reageer