Beantwoord

Databundel klopt niet

Ik vind het erg onrustbarend wat ik op dit forum lees...
Mensen krijgen zelfs geld terug en hebben dus gelijk....het klopt niet
Ik heb hetzeldlfde
Ik heb zogenaamd in 1 dag 1000 mb verbruikt terwijl ik niet op mijn telefoon zat
Dus graag wil ik dat geld ook terug!!!!
Ilse
icon

Beste antwoord door Amy 21 april 2016, 19:44

Hey Ilse,

O,jee we willen je natuurlijk niet ongerust maken Ilse! Wel erg vervelend om te lezen dat je databundel aan je voorbij is gevlogen. Ik wil je adviseren om dit topic even goed door te lezen. Wij mogen namelijk wegens de privacywetgeving niet inzien waar jouw data precies aan op is gegaan. In dit topic vind je allerlei tips om er achter te komen hoe dit komt en tips om dataverbruik in de hand te houden. In dit soort gevallen gaat het vaak om een software update die uitgevoerd is via het mobiele netwerk in plaats van via Wi-Fi. Het is niet mogelijk om hier geld voor terug te krijgen. Heb je op My T-Mobile al in de verbruiksspecificatie gekeken? Daar kun je precies terug vinden hoeveel mb's je per dag hebt gebruikt.

Verder heb ik je forumnaam aangepast. Hopelijk vind je deze naam oké. Als je liever een andere forumnaam hebt, let me know!

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt Ilse?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Ilse,

O,jee we willen je natuurlijk niet ongerust maken Ilse! Wel erg vervelend om te lezen dat je databundel aan je voorbij is gevlogen. Ik wil je adviseren om dit topic even goed door te lezen. Wij mogen namelijk wegens de privacywetgeving niet inzien waar jouw data precies aan op is gegaan. In dit topic vind je allerlei tips om er achter te komen hoe dit komt en tips om dataverbruik in de hand te houden. In dit soort gevallen gaat het vaak om een software update die uitgevoerd is via het mobiele netwerk in plaats van via Wi-Fi. Het is niet mogelijk om hier geld voor terug te krijgen. Heb je op My T-Mobile al in de verbruiksspecificatie gekeken? Daar kun je precies terug vinden hoeveel mb's je per dag hebt gebruikt.

Verder heb ik je forumnaam aangepast. Hopelijk vind je deze naam oké. Als je liever een andere forumnaam hebt, let me know!

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt Ilse?
In my tmobile in de verbruiksspecificaties kun je helemaal niet zien hoeveel mb s ik per dag heb verbruikt???? Laat maar zien waar dAn
Ook op mijn iphone zie ik nergens ibfo over gisteren waar die 1000 mb heen is gegaan???
Welke update zou 1000 mb hebben kunneb kosten?????
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ilse,

Ik leg je graag uit hoe je jouw dagelijkse verbruik in kunt zien. :)

Aangezien ik niet weet of je via de website of app kijkt geef ik je voor allebei de stappen:
- My T-Mobile App ► Klik tweemaal op je internetbundel ► Hier ize je per dag hoeveel MB je verbruikt hebt;
- Log in op je My T-Mobile ► In de balk links selecteer je Verbruikstatus ► Onder je verbruik klik je op de blauwe knop Bekijk specificatie ► Hier selecteer je jouw databundel en deze opent dan met je dagelijkse datagebruik.

Wij kunnen vanaf hier zelf niet inzien welke updates er op jouw telefoon zijn uitgevoerd of welke apps toestemming hebben data te gebruiken. Dit kun je wel zelf uitvogelen en beperken met de link die Amy heeft gestuurd.

Mochten er nog vragen zijn, dan horen we dat graag van je!

Reageer