Beantwoord

Databundel reset?

Hoi allen,

het resetten van mijn databundel voor mobiel internet leidt tot een "niet gevonden" pagina, zie ook bijlage voor afbeelding.
Wie weet hoe ik alsnog mijn databundel kan resetten?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door WillemE 11 maart 2014, 14:15

@ yoran

Dat is niet de bedoeling! Vreemd dat deze functionaliteit niet werkt. Ik zie overigens dat er geen kosten in rekening zijn gebracht voor deze mislukte pogingen. Ik heb de data-limiet bij deze voor je gereset. Wanneer dit in de toekomst nogmaals voorkomt, zou je ons dit dan kunnen laten weten? Mijn excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +13
@yoran en welkom op het forum. :)
Vervelend om te lezen en als het nog niet gelukt is, heb je het al geprobeerd via de My T-Mobile app bij de belstatus?
Hoi iamPuk,

ik heb bij de belstatus inderdaad mijn databundel geprobeerd te resetten, wat normaal altijd werkt. Helaas krijg ik nu steeds de foutmelding.
Enig idee waardoor dit veroorzaakt word? Storing bij t-mobile? En word nu elke keer dat ik, tervergeefs, probeer te resetten € 5,08 afgeschreven?

Mvg 
Reputatie 4
@ yoran

Dat is niet de bedoeling! Vreemd dat deze functionaliteit niet werkt. Ik zie overigens dat er geen kosten in rekening zijn gebracht voor deze mislukte pogingen. Ik heb de data-limiet bij deze voor je gereset. Wanneer dit in de toekomst nogmaals voorkomt, zou je ons dit dan kunnen laten weten? Mijn excuses voor het ongemak!
Bij mij werkt de reset ding ook niet 😞 ik wil 100 mb internet resetten en krijg precies hetzelfde foutmelding (dat het pagina niet gevonden is ofzo)

😞
Reputatie 5
@Makko
Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Vervelend dat het nog niet is gelukt om de reset uit te voeren voor je internet. Ik zie in het systeem dat het inmiddels wel is gelukt. Ik kan in ieder geval geen reset meer voor je doen en je hebt op dit moment nog tegoed staan. Laat het gerust weten zodra je nog vragen hebt. 🙂

Reageer