Vraag

Dataverbruik

Reputatie 2
Ik probeer er nu al een hele dag achter te komen hoe ik mijn dataverbruik kan controleren. Telefoniste zegt dat het in mijn telefoon onder instellingen staat, maar daar kon ik niks vinden. Het lijkt me toch dat dit ergens wordt bijgehouden?
Het leuke vragen systeem van twitter geeft me ook geen antwoord en ik zag dat meer mensen deze vraag in het forum hebben gesteld (ook zonder antwoord)

Ik hoop op een reactie

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 5
@willspies
De meeste toestellen houden het verbruik (bellen, sms'en, data) bij. Je laat in je bericht echter niet weten welk toestel je momenteel gebruikt.
Heb je al gekeken bij T-Mobile Toestelhulp?
Hou er wel rekening mee dat ook data verkeer via de Wi-Fi meegeteld word.
Mocht je er nog niet aan uit komen stuur me dan een privé bericht. Dit doe je door op mijn naam te klikken.
Reputatie 2
Hoi
Ik beschik over de desire Z. Ben er onderhand al achter dat T-mobile geen verbruiksmeter op de website heeft, heb dus nu een App gedownload (3G watchdog) die het verbruik (3G) meet. Op mijn toestel zelf had ik geen meter gevonden.
Ik heb nu nog web'n'walk plus en heb vanaf juni een internet plus abbo. Waar zit nu mijn grens, op 1 of op 2 GB?

Met vriendelijke groet,
Will Spies
Reputatie 5
@willspies
Bij zowel de Web'n'walk Plus als de Internet Plus wordt na verbruik van 2 GB de snelheid automatisch verlaagd.