Beantwoord

Datavrij muziek in combinatie met Spotify

• 15 mei 2017
  • 3 reacties
  • 6152 Bekeken

Hallo,

Ik ben al jaren T-mobile klant.
Ik heb vorig week een Iphone gekocht en zag dat ik datavrij muziek heb.

Nu denk ik: Hè laten we lekker spotify gebruiken. Hierover heb ik nog steeds vragen hoor.

Bij spotify hoef ik dus nu niet meer een Abbonement nodig simds om de muziek niet hoef te downloaden om buiten te luisteren.
Is dit waar? Of moet ik nog een premium abbonement nodig?

De MB's gaan toch niet van mijn internetbundel af?

Alvast bedankt

M.v.g Memo
icon

Beste antwoord door Issam 16 mei 2017, 11:39

Hoi hoi Memo,

Leuk om je weer op het forum te zien. Welcome back!

Goed dat je dit bij ons navraagt. Met jouw prijsplan kan je inderdaad gebruik maken van Data Vrije Muziek. Dit betekent dat je muziek kan luisteren zonder dat dit met je MB's wordt verrekend. Als je dus gebruik maakt van Spotify buiten de deur dan kan je onbeperkt streamen zonder dat je MB's in mindering worden gebracht. Je hoeft de nummers dus niet per se op te slaan (als je deze mogelijkheid hebt in de - niet premium - variant.

Hoe bevalt Spotify tot nu toe? Heb je toevallig al een keer een kijkje genomen naar Deezer? Je kan Deezer Premium 14 dagen gratis uitproberen. Probeer het een keer uit en laat ons weten wat je ervan vindt. Als Deezer bevalt, dan zorg ik er voor dat de Deezer bundel bij je wordt geactiveerd met een mooie korting. 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Ik zu nu pas mijn verkeerde spellingsopbouw.

Even wennen aan mijn iphone

Excusea
als je spotify free hebt, kun je niet offline luisteren daar heb je echter een premium voor nodig (staat ook heel mooi op de site van spotify), Het data vrij muziek streamen betekend dat alle data die je gebruik om muziek via spotify, lees dus niet de reclame blokken en reclamen inapp. gratis is. Dus je geeft geen data uit aan de muziek die je luisterd.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Memo,

Leuk om je weer op het forum te zien. Welcome back!

Goed dat je dit bij ons navraagt. Met jouw prijsplan kan je inderdaad gebruik maken van Data Vrije Muziek. Dit betekent dat je muziek kan luisteren zonder dat dit met je MB's wordt verrekend. Als je dus gebruik maakt van Spotify buiten de deur dan kan je onbeperkt streamen zonder dat je MB's in mindering worden gebracht. Je hoeft de nummers dus niet per se op te slaan (als je deze mogelijkheid hebt in de - niet premium - variant.

Hoe bevalt Spotify tot nu toe? Heb je toevallig al een keer een kijkje genomen naar Deezer? Je kan Deezer Premium 14 dagen gratis uitproberen. Probeer het een keer uit en laat ons weten wat je ervan vindt. Als Deezer bevalt, dan zorg ik er voor dat de Deezer bundel bij je wordt geactiveerd met een mooie korting. 😉

Reageer