Beantwoord

Datavrij muziek luisteren

• 17 februari 2018
  • 1 reactie
  • 116 Bekeken

Hoi ik heb een vraag je ik heb data vrij muziek bundel. Ik heb paar keer via internet radios geluisted maar mijn alle internetbundel zijn op gegaan door het luisteren van internet radios
Ik heb via androturk app geluisterd mijn vraag is zou deze of andere apps toegevoegd worden bij t-mobile dat wij ook turkse muziek kan luisteren via internet zonder internel bundel op raakt hoop hier mee voldoende ginformeerd heb.
Gr.muzafferjayasslan
icon

Beste antwoord door David 17 februari 2018, 15:44

Hoi muzafferjayasslan,

We hebben op dit moment AndroTurk nog niet in Datavrije Muziek zitten, zoals je natuurlijk al hebt gemerkt aan je databundel! 😉 In dit topic vind je alle diensten die je op dit moment datavrij kunt beluisteren en je kunt daar ook jouw favoriete radiozenders en muziekdiensten opperen in een reactie. We gaan dan kijken voor je of de dienst ook daadwerkelijk mee wil en kan doen en wie weet wordt die dienst dan ook toegevoegd!

Aangezien we al een algemeen topic hebben gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi muzafferjayasslan,

We hebben op dit moment AndroTurk nog niet in Datavrije Muziek zitten, zoals je natuurlijk al hebt gemerkt aan je databundel! 😉 In dit topic vind je alle diensten die je op dit moment datavrij kunt beluisteren en je kunt daar ook jouw favoriete radiozenders en muziekdiensten opperen in een reactie. We gaan dan kijken voor je of de dienst ook daadwerkelijk mee wil en kan doen en wie weet wordt die dienst dan ook toegevoegd!

Aangezien we al een algemeen topic hebben gaat dit topic op slot.