Beantwoord

Datavrij streamen toch niet datavrij

  • 23 november 2018
  • 5 reacties
  • 1910 Bekeken

Geachte T-Mobile

Ik luister dagelijks Spotify en Nederland FM.

Sinds een week ongeveer gaat alles van mijn hundel af. Enige data wat bij datavrij streamen staat is 70 MB.

Graag wil ik weten of er een storing is met datavrij streamen? Van 12 GB heb ik nog net 8 over. En normaal is het zo dat ik over hele maand rond 4 a 5 gb verbruik buiten datavrij streamen.
icon

Beste antwoord door David 23 november 2018, 11:44

Hi BlueNLD,

75 MB (op dit moment) is niet echt veel voor dagelijks verbruik!

Om dit verder te laten onderzoeken hebben we nog wat meer informatie nodig. Zou je kunnen aangeven of je de apps gebruikt of via de website luistert? Zou je het dataverbruik van My T-Mobile eens naast het dataverbruik op jouw toestel kunnen leggen om te vergelijken en hier screenshots van kunnen delen? Op die manier kunnen we kijken hoeveel verschil er op treedt en onze technische specialisten kunnen dan ook verder gaan kijken naar de oorzaak en oplossing.

Ik zie jouw reactie graag spoedig tegemoet, zodat we dit snel door kunnen zetten!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi BlueNLD,

75 MB (op dit moment) is niet echt veel voor dagelijks verbruik!

Om dit verder te laten onderzoeken hebben we nog wat meer informatie nodig. Zou je kunnen aangeven of je de apps gebruikt of via de website luistert? Zou je het dataverbruik van My T-Mobile eens naast het dataverbruik op jouw toestel kunnen leggen om te vergelijken en hier screenshots van kunnen delen? Op die manier kunnen we kijken hoeveel verschil er op treedt en onze technische specialisten kunnen dan ook verder gaan kijken naar de oorzaak en oplossing.

Ik zie jouw reactie graag spoedig tegemoet, zodat we dit snel door kunnen zetten!
Ik ben afgelopen week bij T-Mobile Shop in Emmen geweest. Ik kwam er niet aan toe om hier te reageren, en was toevallig in de buurt van shop.

Ze hebben een Ticket aangemaakt en ik zou nog wat van horen, maar nu 5 dagen later heb ik nog niks gehoord.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi BlueNLD,

Wat fijn dat ze dit in de Shop hebben gedaan! Ik zie dat het ticket nog openstaat, dus dat betekent dat 'ie inderdaad nog niet is opgepakt. Geen zorgen dus, dat zal nog gebeuren!
Geen zorgen?

Ik snap eigenlijk niet dat ik weer heb verlengd bij T-Mobile, zit nu tot 2020 nog aan vast. Maar geloof me daarna ben ik weg.

Zelfde shit kraam je uit als je collega in Shop Emmen. Die zei ook dat ik minder muziek moest gaan streamen en moest maar playlist gaan downloaden voor offline.

Wat dachten jullie van om gewoon voor te zorgen dat datvrij gewoon datavrij blijft? Ik ga echt niet muziek downloaden omdat ik niet constant zelfde liedjes luister.
Reputatie 7
Badge +18
Geen zorgen?

Ik snap eigenlijk niet dat ik weer heb verlengd bij T-Mobile, zit nu tot 2020 nog aan vast. Maar geloof me daarna ben ik weg.

Zelfde shit kraam je uit als je collega in Shop Emmen. Die zei ook dat ik minder muziek moest gaan streamen en moest maar playlist gaan downloaden voor offline.

Wat dachten jullie van om gewoon voor te zorgen dat datvrij gewoon datavrij blijft? Ik ga echt niet muziek downloaden omdat ik niet constant zelfde liedjes luister.


Geen zorgen betekent in dit geval: ticket staat nog open dus de technici gaan er naar kijken wat er mis gaat.

Overstappen naar een andere provider kan wel maar die hebben geen van allen datavrij streamen.

Probeer je taalgebruik tegen iedereen op dit forum gewoon beleefd te houden, bereik je echt meer mee. 🙂

Reageer