Beantwoord

Datavrije diensten toevoegen duurt lang

• 2 februari 2018
  • 1 reactie
  • 100 Bekeken

Hallo, ik heb een vraag,
De lijst met aangedrage diensten voor datavrije muziek word steeds langer en langer.
Wanneer worden deze ook daadwerkelijk toegevoegd? Er staat bij de meeste al heel lang "in behandeling" of "Benaderd".
Het duurt wel erg lang dat er diensten worden toegevoegt.
Er zitten namelijk veel Interessante diensten tussen waar veel klanten op zitten te wachten!!!!
Graag reactie.
icon

Beste antwoord door Jaimy 3 februari 2018, 12:03

Hoi Jo Breskens,

Ik kan me voorstellen dat hier wat onduidelijkheid over bestaat! In de praktijk kan er erg veel tijd overheen gaan en soms ontvangen we zelfs helemaal geen reactie van bepaalde diensten. In het contact leggen zelf gaat dus al veel tijd zitten, zo ook in de stappen die daarna volgen.

Zie ook op deze pagina de reactie van Mitch, waarin hij precies uitlegt hoe dit zit!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jo Breskens,

Ik kan me voorstellen dat hier wat onduidelijkheid over bestaat! In de praktijk kan er erg veel tijd overheen gaan en soms ontvangen we zelfs helemaal geen reactie van bepaalde diensten. In het contact leggen zelf gaat dus al veel tijd zitten, zo ook in de stappen die daarna volgen.

Zie ook op deze pagina de reactie van Mitch, waarin hij precies uitlegt hoe dit zit!

Reageer