Beantwoord

Datavrije muziek

• 3 november 2016
  • 5 reacties
  • 284 Bekeken

hoi,
ik heb een abonnement met 6 GB maar ik heb geen datavrije muziek
hoe krijg ik dat dan?
icon

Beste antwoord door Amy 3 november 2016, 15:56

Hey L.Miedema,

Leuk dat je interesse hebt in Datavrije Muziek! Iedereen die gebruik maakt van Stel Samen & Stel Bij met een bundel van 6GB of hoger kan hier gebruik van maken. Zowel particulier als zakelijk. Ik zie dat jij gebruik maakt van Stel Samen Zakelijk EU en niet Stel Samen & Stel Bij. Vandaar dat het voor jou niet mogelijk is om hier gebruik van te maken.

Meer informatie over Datavrije Muziek vind je in dit forumtopic. Ik hoop dat ik het voor je heb kunnen verduidelijken. Wil je het laten weten als je verder nog vragen hebt hierover? :8
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey L.Miedema,

Leuk dat je interesse hebt in Datavrije Muziek! Iedereen die gebruik maakt van Stel Samen & Stel Bij met een bundel van 6GB of hoger kan hier gebruik van maken. Zowel particulier als zakelijk. Ik zie dat jij gebruik maakt van Stel Samen Zakelijk EU en niet Stel Samen & Stel Bij. Vandaar dat het voor jou niet mogelijk is om hier gebruik van te maken.

Meer informatie over Datavrije Muziek vind je in dit forumtopic. Ik hoop dat ik het voor je heb kunnen verduidelijken. Wil je het laten weten als je verder nog vragen hebt hierover? :8
Oké, en kan ik dat abonnement dan ook gratis bijstellen?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi l.miedema,

Met jouw huidige abonnement (Stel Samen Zakelijk EU) kun je steeds voor het begin van de volgende factuurmaand jouw bundels verhogen of verlagen, maar nooit lager dan de bij aanvang van jouw abonnement aangeschafte bundelgroottes (instapniveau). Met het Stel Samen & Stel Bij Zakelijk abonnement kun je één keer maand jouw bundel aanpassen, omhoog, omlaag of helemaal uit. De wijziging gaat per direct in.

Het is mogelijk om over te stappen naar Stel Samen & Stel Bij Zakelijk. Er zijn een paar voorwaarden aan verbonden: je mag geen betalingsregeling of betalingsachterstand hebben en als je een 097-nummers hebt is overstappen niet mogelijk. Beiden zijn voor jou niet van toepassing. Houd er verder rekening mee dat als je overstapt de bestaande kortingen niet worden meegenomen. Hierdoor kunnen jouw maandelijkse abonnementskosten wat hoger worden.

Denk er even rustig over na! Als je nog vragen hebt of als je over wilt stappen, laat het dan weten!
Hi,

Ik heb onlangs mijn databundel verhoogd naar 6gb, met de veronderstelling dat ik in aanmerking kom voor datavrije muziek. Heb echter het idee dat het streamen via bijvoorbeeld de app van Nederland.fm nog steeds mb's kost... Ligt het aan mn abonnement? Ik heb een 'Stel samen 13' abonnement , met nu dus 6gb internet bundel.
Reputatie 4
Badge +10
Beste cweijs, Je moet een stel samen & stel bij abonnement hebben.
Dat is de opvolger van stel samen.
Waarschijnlijk is je abonnement bijna verlopen.
Kijk eens of je kan verstappen naar stel samen& stel bij.

Reageer