Beantwoord

Datavrije muziek en Deezer

• 11 november 2016
  • 6 reacties
  • 376 Bekeken

Ik heb een stel samen abonnement met 6gb internet. Maar wanneer ik gebruik wil maken met Deezer, krijg ik een SMS van 2010 "Sorry maar je mobiel abonnement bevat geen toegang tot Deezer Premium+."

Hoe komt dit?
Ik zou toch gewoon gebruik kunnen maken van Deezer, aangezien ik data vrij muziek heb?

Gr
icon

Beste antwoord door KoenM 11 november 2016, 11:45

Ik heb een stel samen abonnement met 6gb internet. Maar wanneer ik gebruik wil maken met Deezer, krijg ik een SMS van 2010 "Sorry maar je mobiel abonnement bevat geen toegang tot Deezer Premium+."

Hoe komt dit?
Ik zou toch gewoon gebruik kunnen maken van Deezer, aangezien ik data vrij muziek heb?

Gr

Hoi NadiaBhr,

Welkom op het forum!

Je hebt gedeeltelijk gelijk. De data die je verbruikt (via bv Deezer) wordt bij een databundel >6Gb inderdaad niet geteld. Echter dien je wel gewoon het abonnement voor Deezer Premium te betalen. Je kunt deze bundel makkelijk via je eigen My T-Mobile aanzetten.

Wanneer je nog vragen hebt, let us know!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6

Hoe komt dit?

Gr

Hoi NadiaBhr,

Welkom op het forum!

Je hebt gedeeltelijk gelijk. De data die je verbruikt (via bv Deezer) wordt bij een databundel >6Gb inderdaad niet geteld. Echter dien je wel gewoon het abonnement voor Deezer Premium te betalen. Je kunt deze bundel makkelijk via je eigen My T-Mobile aanzetten.

Wanneer je nog vragen hebt, let us know!
Geldt dat ook voor andere diensten zoals Spotify en Tidal? Moet ik hier ook eerst voor de abonnement betalen voordat ik gebruik kan maken van data vrij muziek?
Ja, dat geldt ook voor andere diensten zoals Spotify en Tidal. De dienst 'Datavrije muziek' houdt in dat je alleen 'data vrij' muziek streamt. Er wordt geen data van je databundel gebruikt bij deze diensten, het luisteren naar muziek zelf dus.

Echter heb je nog wel een account nodig wanneer je deze diensten wilt gebruiken.
Reputatie 6
Geldt dat ook voor andere diensten zoals Spotify en Tidal? Moet ik hier ook eerst voor de abonnement betalen voordat ik gebruik kan maken van data vrij muziek?

Yip, ook voor de genoemde diensten geldt dit.

HIER vind je meer info en diensten die reeds meedoen.

Succes!
Het (gratis) streamen zonder MB's is handig, maar geldt hetzelfde voor downloaden van muziek via T-Mobile 4G? Of kost dit wel data van je internetbundel?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Sh49,

Leuk om te horen dat je het streamen handig vindt! Ik ben er zelf ook erg blij mee! 😉

Met Datavrije Muziek kun je muziek streamen via de aangesloten streamingdiensten én ook het downloaden van muziek via bijvoorbeeld Deezer valt binnen Datavrije Muziek. Perfect toch!?

Veel plezier met je favoriete playlists!

Reageer