Beantwoord

Datavrije Muziek en Deezer

• 5 december 2016
  • 2 reacties
  • 174 Bekeken

Als ik op mn abbonnement kijkt staat er onder mijn mb's verbruikt +data vrijemuziek. Maar als ik mijn nummer in voer bij deezer voor data vrije muziek. Zegt die Sorry maar je mobiel abonnement bevat geen toegang tot Deezer Premium+. Terwel die op de tmobile app zegt dat ik +datavrije muziek heb. Hoe zit dit dan ?
icon

Beste antwoord door Skyrider 5 december 2016, 11:27

Goedemorgen Joltelg.

Zie: Datavrije Muziek voor meer informatie hierover.

Met Datavrije Muziek kun je bij T-Mobile muziek streamen via de aangesloten muziekstreamingdiensten, zonder dat het je MB’s kost wat standaard is bij een Stel Samen & Stel Bij-abonnement met een internetbundel van 6 GB of hoger.

Dit geeft je echter geen gratis toegang tot Deezer. Maar Deezer valt wel onder één van de muziekstreamingdiensten waarbij je onbeperkt muziek kan luisteren zonder dat het je MB's kost.

Zie hier de aangesloten muziekstreamingdiensten

En zie hier: Altijd muziek met T-Mobile & Deezer

Voor meer informatie over Deezer en de kosten ervan.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedemorgen Joltelg.

Zie: Datavrije Muziek voor meer informatie hierover.

Met Datavrije Muziek kun je bij T-Mobile muziek streamen via de aangesloten muziekstreamingdiensten, zonder dat het je MB’s kost wat standaard is bij een Stel Samen & Stel Bij-abonnement met een internetbundel van 6 GB of hoger.

Dit geeft je echter geen gratis toegang tot Deezer. Maar Deezer valt wel onder één van de muziekstreamingdiensten waarbij je onbeperkt muziek kan luisteren zonder dat het je MB's kost.

Zie hier de aangesloten muziekstreamingdiensten

En zie hier: Altijd muziek met T-Mobile & Deezer

Voor meer informatie over Deezer en de kosten ervan.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 4
Badge +6
Als ik op mn abbonnement kijkt staat er onder mijn mb's verbruikt +data vrijemuziek. Maar als ik mijn nummer in voer bij deezer voor data vrije muziek. Zegt die Sorry maar je mobiel abonnement bevat geen toegang tot Deezer Premium+. Terwel die op de tmobile app zegt dat ik +datavrije muziek heb. Hoe zit dit dan ?

Goedemorgen Joltelg.

+Datavrijmuziek houdt in dat je mag luisteren naar aangesloten muziekdiensten zonder dat dit je mb`s kost.
Wel is er de voorwaarde dat een lopend abonnement is bij de aangesloten muziek streaming dienst.

T-mobile heeft momenteel een goedkope vast bundel voor Deezer.
Misschien is het handig om hier te kijken, of Deezer wat voor je is.

^ Diego

Reageer