Beantwoord

Datavrije muziek verbruikt MB's

• 30 maart 2018
  • 5 reacties
  • 466 Bekeken

Bij mijn abbonement heb ik datavrijmuziek. Hoe stel ik deze in? Bij mijn verbruikerstatus en bij blokkades zie ik datavrijmuziek niet terug. Ook heb ik begrepen dat ik een code van t mobile moet hebben voor spotify en deezer.
icon

Beste antwoord door Jaimy 1 april 2018, 08:24

Je hebt blijkbaar een súuupergoed geheugen, Anthony! Ik zie namelijk dat je mijn collega via de lijn hebt gesproken en dat inderdaad een blokkade is gedeactiveerd. Alles zou nu helemaal naar behoren moeten werken en de MB's zouden van de datavrije muziek af moeten gaan. Werkt dat inderdaad weer helemaal?

Laat het me maar weten als je nog ergens hulp bij nodig hebt. Voor nu wens ik je een fijne Pasen en veel luisterplezier!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge
Hoef je zelf niks voor te doen. De data die muziek inneemt wordt "gelezen", maar niet van je bundel afgeschreven. Spotify, Deezer, SoundCloud en vele anderen, ze werken allemaal.
Tip: Je kan de kwaliteit van de muziek op zeer hoog/extreem zetten. Het kost dan meer data, maar deze verbruik je niet, dus geniet van de muziek op de hoogste kwaliteit.
Meer info hier:
https://www.t-mobile.nl/datavrije-muziek
Helaas gaat datavrij muziek ( Nederland FM ) gewoon van mijn MB af. Dit is ook door een medewerker van een t-mobile winkel geconstateerd. Ik heb nu het vermoeden dat datavrij muziek bij mij geblokkeerd staat. Ik herinner mij dat ik toen datavrij muziek geblokkeerd had. Helaas kan ik het via mijn account en de app niet wijzigen. Bij blokkades ( internet ) zie ik nergens datavrij muziek blokkeren of toestaan. Ook kan ik bij mijn verbruik niet apart zien wat ik aan MB heb verbruik bij gebruik van datavrij muziek. Hoe kan ik de blokkade eraf halen? Ik heb geprobeerd om de klantenservice op te bellen maar kwam er niet door het menu.
Reputatie 7
Badge +19
Je hebt blijkbaar een súuupergoed geheugen, Anthony! Ik zie namelijk dat je mijn collega via de lijn hebt gesproken en dat inderdaad een blokkade is gedeactiveerd. Alles zou nu helemaal naar behoren moeten werken en de MB's zouden van de datavrije muziek af moeten gaan. Werkt dat inderdaad weer helemaal?

Laat het me maar weten als je nog ergens hulp bij nodig hebt. Voor nu wens ik je een fijne Pasen en veel luisterplezier!
Beste Jaimy,

Ja ik kan weer genieten van datavrij muziek. Ook bij verbruik staat dit apart aangegeven. Alleen bij blokkades,internet zowel bij de app en account staat er geen datavrij muziek die je kan blokkeren of toestaan maar dat mag de pret niet drukken. Misschien een aandachtspunt want dit staat ook aangegeven bij de informatie over datavrij muziek. Ook over de MB compensatie ben ik zeer tevreden.

Ook hele fijne paasdagen gewenst.

Met vriendelijke groet,

Anthony
Reputatie 7
Badge +19
Hi Anthony,

Top om te lezen! De betreffende blokkade kunnen wij inderdaad alleen in ons systeem aanpassen, maar dat is zeker een goed aandachtspuntje. Thanks voor je feedback! Leuk in elk geval om te lezen dat je tevreden bent. :D

Hopelijk tot ziens op deze Community!

Reageer