Beantwoord

Datavrije muziek werkt niet

  • 26 september 2018
  • 1 reactie
  • 2180 Bekeken

Ik maak veel gebruik van spotify tijdens 4G-gebruik. Ik heb een flinke datavrije-muziekbundel maar de data wordt afgeschreven van mijn 4G-abonnement en niet van mijn datavrije-muziekbundel. Hoe kan dit en kan dit opgelost worden?
icon

Beste antwoord door Jaimy 27 september 2018, 09:44

Hoi Dave,

Heerlijk als de GB's van Spotify niet van je normale databundel afgaan! Dát moet dus wel goed werken, en daarom kijk ik meteen met jou mee. We gaan dit sowieso oplossen hoor, geen zorgen.

Om dit door te kunnen zetten naar onze specialisten, heb ik een voorbeeldje nodig van een moment waarop dit gebeurd is. Zou je een screenshotje kunnen maken van je dataverbruik vóórdat je Spotify luistert en een screenshotje nádat je een aantal minuten Spotify hebt geluisterd? Zou je ook het tijdstip erbij kunnen vernoemen?

Ik ga het daarmee direct doorzetten, zodat dit snel opgelost kan worden en je weer gewoon kunt genieten van de Datavrije Muziek!

Ik zie je berichtje verschijnen. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Dave,

Heerlijk als de GB's van Spotify niet van je normale databundel afgaan! Dát moet dus wel goed werken, en daarom kijk ik meteen met jou mee. We gaan dit sowieso oplossen hoor, geen zorgen.

Om dit door te kunnen zetten naar onze specialisten, heb ik een voorbeeldje nodig van een moment waarop dit gebeurd is. Zou je een screenshotje kunnen maken van je dataverbruik vóórdat je Spotify luistert en een screenshotje nádat je een aantal minuten Spotify hebt geluisterd? Zou je ook het tijdstip erbij kunnen vernoemen?

Ik ga het daarmee direct doorzetten, zodat dit snel opgelost kan worden en je weer gewoon kunt genieten van de Datavrije Muziek!

Ik zie je berichtje verschijnen. 🙂

Reageer