Vraag

De T-mobile cloud updates: wat vind jij ervan?

Reputatie 4
  • is een legendarische Super User
  • 1851 reacties
Update: Vanaf 23 november stopt T-Mobile met de verkoop van T-Mobile Cloud. Meer informatie hierover vind je in dit topic.

Hallo forumleden,

Zoals sommige misschien zullen merken, komen er af en toe updates uit van de T-mobile cloud, waarvan een update binnenkort uit zal komen (nog geen exacte datums).

Hierbij willen we je vragen om alle bevindingen over recente updates te melden over wat je ervan vind, wat je verwacht, wat je goed vind werken, wat niet, en dat soort zaken.

Mocht iets niet goed werken, zoals automatisch uploaden over wifi, crashen tijdens uploaden of downloaden, of wat dan ook, vermeld dan even het volgende:
- Welk merk toestel/tablet? (Samsung, Apple, LG, HTC etc)
- Welk type toestel/tablet? (S4, Iphone 5, ipad, Optimus G etc)
- Welk versie? (android 4,1, 4,3, 4,4, iOS 6 of 7 etc)
- Leg duidelijk uit welke stappen je precies onderneemt waardoor het fout gaat, plaats er eventueel een plaatje bij, filmpje op youtube, of wat dan ook!

Hoe meer info hoe beter, Wij gaan dit dan verzamelen en doorgeven zodat de cloud er ook daadwerkelijk beter door gaat worden!

7 reacties

Reputatie 3
Goed bezig Storm91! Ik ben erg benieuwd naar de feedback die we via dit topic gaan ontvangen.
Reputatie 4
@Jordy01 Ik hoop dat er wat op komt dagen. Mark vroeg om zo'n topic toen ik hem zag bij het vijf jarig forumfeestje dus vandaar dat ik hem heb aangemaakt.
Reputatie 4
LG optimus G android 4.4.2

op 4.1.2 constant crash, is er nu vanaf, maar hij sluit wel regelmatig af, wat eigenlijk altijd aan moet blijven staan, effect blijft dus hetzelfde 😛
Denk dat ik dit toch is aan gaat schaffen , lijkt me toch wel handig.

Benieuwd wat er allemaal voor moois nog bij gaat komen
Reputatie 4
@SammyX

Je mag zelf best ook van feedback voorzien, mocht je zelf nog iets missen 😃 hoe meer feedback hoe beter!
Reputatie 4
LG Optimus G 4.4.2:

Foto's gedownload vanuit de cloud werden voorheen op 4.1.2 wel bij de gallerij gezet, maar sinds 4.4.2 niet meer 😞
Reputatie 7
Badge +15
Update: Vanaf 23 november 2015 stopt T-Mobile met de verkoop van T-Mobile Cloud. Meer informatie hierover vind je in dit topic.

Reageer