Vraag

deezer

• 8 januari 2013
  • 6 reacties
  • 495 Bekeken

ik heb deezer hoe werkt dit.Ik weet niet hoe het werkt en hoe kan ik het opzeggen?

6 reacties

Hallo pluutje,

Heb je deezer als bundel in je abonnement of heb je deezer voor 15 dagen gratis?

Groeten,

Wouter
Ik heb ook deezer voor n maand gratis uitproberen, maar ik heb de app gewoon verwijderd want ik gebruik t niet, maar is die dan ook gelijk uitgeschakeld?
Hallo,

Als je deezer als bundel bij je abonement hebt, vrees ik dat je maar 1 maand gratis hebt, na deze maand betaal je automatisch voor het deezer abonement. Als je het dus een voordeelbundel is op je abonement, zal je ervoor moeten betalen als je het niet voor het einde van die maand opzegt.

Groete,
Wouter
@pluutje, je maakt geen gebruik van Deezer zie ik in ons systeem. heb je nog een ander abonnement waarbij je wel gebruikmaakt van Deezer?

@GeenNaamm, als je de app verwijderd dan is niet de bundel verwijderd. Ik heb de bundel per vandaag voor je verwijderd.
Hoi, ik heb hetzelfde probleem ben ik bang. Mijn nieuwe abonnement start pas in oktober. Ik krijg dan ook 2 jaar gratis Deezer. Ik heb alleen vanavond gekeken hoe het werkt en mij aangemeld, maar ik wil hier niet voor betalen. Heb ook de app verwijderd maar lees net op dit forum dat dit geen nut heeft. Kan iemand van T-mobile deezer voor mij deactiveren? Dan gebruik ik het gewoon vanaf oktober als het gratis in mijn bundel zit.

Alvast bedankt!
@Jessdegraaf

Welkom op het forum! :D

Ik zie dat je geen Deezer abonnement bij ons hebt lopen maar dat dit inderdaad voor de aankomende abonnementsperiode is. Daarom denk ik dat je dit los van T-Mobile bij Deezer zelf hebt afgesloten. Als je het via hen wilt opzeggen dan zal je even moet kijken of je je destijds hebt ingeschreven via Facebook of een andere manier. Die login gegevens kun je dan gebruiken en je daar afmelden. De eerste 10 dagen is daar een proefperiode zonder kosten.

Reageer