Deezer

Reputatie 2
Ik wil deezer flexibel uit zetten, deze was de 1e maand gratis. Het lukt echter niet om deezer via my t mobile te annuleren...

10 reacties

Reputatie 4
Volgens mij stopt Deezer vanzelf! Misschien vind je meer info bij Deezer&Tmobile?
Reputatie 3
@Jake, neem even contact op met de klantenservice of wacht op de reactie van een mod.
Ik zou ook erg graag mijn deezer uit willen zetten, hoe kan ik dat doen!
Als je deezer proef periode hebt. dat raad ik je aan hem niet te verlengen! ik heb het vast en het is heel bot gezegt. oplichterij! 9 van de 10 nummer kent hij niet. 
Reputatie 2
Via klantenservice deezer vandaaguit laten zetten, kan echter pas per 6 mei. Ik kan echter nergens zien op my t mobile dat per 6 mei deezer inderdaad uit staat.
@jake1

Goed dat het inmiddels is gelukt. 🙂 Ik heb het voor je nagekeken en ik zie dat de Deezer Bundel al niet meer actief is. Mocht je er alsnog graag tot 6 mei gebruik van willen maken, laat het dan even weten. Ik wil je vragen om voortaan je vraag één keer te stellen en niet op meerdere plekken op het forum te plaatsen. Dit is om het forum overzichtelijk te houden. Daarom heb ik je andere post verwijderd.
@Timmy5708 Allereerst welkom op het T-Mobile Forum!:)

Ik zie op het telefoonnummer waarmee je bent ingelogd dat Deezer is uitgezet door de telefonische klantenservice. Normaal gesproken kun je de bundel ook uitzetten via My T-Mobile. Mocht je verder nog vragen hebben of eventueel weer gebruik willen maken van Deezer dan zie ik je reactie wel tegemoet. 🙂
@Mars217 Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Ik waardeer het dat je je mening deelt! 🙂 Welke nummers kun je allemaal precies niet vinden? Soms is het jammer genoeg niet mogelijk om bepaalde nummers te op te vragen. Dit heeft te maken met toestemming. We proberen zoveel mogelijk nummers beschikbaar te stellen voor je. Misschien leuk om even hier te kijken.
Reputatie 2
Uiteindelijk heb ik gisteren via my t-mobile zelf deezer alsnog uit gezet, deze stond ondanks annulering toch nog actief. Dit lukte mij 1 dag voor het verstrijken van de looptijd van de maandperiode. Kijk per welke datum je deezer flexibel is in gegaan, 1 dag voor het verstrijken van de datum kun je via my t- mobile de deezer bundel uit zetten. Dus loopt je deezer bijv vanaf 15 maart, dan kun je op 14 april deze zelf uitzetten. Eerder lukte mij niet via my t-mobile. Kreeg ook netjes via mail direkt een bevestiging van de wijziging. @ moderator Ik zal mijn leven beteren en mijn vraag 1 keer op 1 plek op het forum stellen.
Reputatie 6
@jake1

Ik heb even voor je gecontroleerd, de bundel is direct voor je gedeactiveerd. Dit kun je ook terugzien op jouw My T-Mobile pagina.

Reageer