Vraag

Deezer

  • 7 april 2013
  • 3 reacties
  • 180 Bekeken

Hallo,

Ik probeer mijn abbonoment te wijzigen en deezer eruit te halen, ik had namelijk de eerste 3 maanden gratis deezer daarna niet meer.
Maar als ik dat doe staat er dat me abbonoment is aangepast maar het gaat niet weg en ik krijg geen bevestiging per e-mail.
Heb t vaker geprobeerd en ook opnieuw inloggen werkt niet

Ik heb geen zin om dalijk 10 euro extra te betalen voor iets wat ik niet gebruik , en de 3e maand is nu net voorbij.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt

Tom

3 reacties

Reputatie 6
@supertommie

Jouw gratis periode loopt af op 2 Mei, hierna kun je de bundel deactiveren via jouw My T-Mobile.
Oooo okee dankjewel
Reputatie 6
@supertommie

Graag gedaan en nog veel plezier ermee!

Reageer