Beantwoord

Deezer

• 24 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 2056 Bekeken

Waarom kan ik adele niet vinden op deezer family en mijn collega met een deezer premium heeft deze wel en kan hem dus ook gewoon afspelen.Dacht dat er geen verschil in het muziek aanbod was tussen famliy en premium
icon

Beste antwoord door Gilbert 25 augustus 2018, 11:59

Hoi zeester,

Wat vreemd dat je Adele niet kan vinden. Als het goed is zou er tussen de verschillende abonnementen geen verschil moeten zijn qua aanbod. Ik heb de Deezer app eens op mijn telefoon geïnstalleerd en ik kan met mijn gratis versie (lees: ik heb geen abonnement) Adele gewoon vinden. Probeer de app eens opnieuw op te starten door deze via het multitask menu weg te vegen.

Hopelijk kun je snel weer genieten van je Deezer zoals die hoort te werken!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Hoi zeester,

Wat vreemd dat je Adele niet kan vinden. Als het goed is zou er tussen de verschillende abonnementen geen verschil moeten zijn qua aanbod. Ik heb de Deezer app eens op mijn telefoon geïnstalleerd en ik kan met mijn gratis versie (lees: ik heb geen abonnement) Adele gewoon vinden. Probeer de app eens opnieuw op te starten door deze via het multitask menu weg te vegen.

Hopelijk kun je snel weer genieten van je Deezer zoals die hoort te werken!
TheDoctor40
Bedankt voor je reactie het klopt dat je adele wel ziet in de gratis versie had ik ook al geprobeerd.Zodra ik met family versie inlogt lukt dit niet meer lijkt wel of er blokkade dan op zit
Reputatie 7
Badge +20
Hi zeester,

Adele is een topartiest dus zou wel fijn zijn als je ook haar nummers via de family versie kan beluisteren. Ik kan je niet vertellen waar het aan ligt, maar gelukkig heeft Deezer ook een support desk dus misschien dat zij je verder kunnen helpen. Ik wens je in ieder geval veel muziek plezier! 🙂

Reageer